قدس آنلاین: رییس کانون فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به وجود یک هزار و700 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان اصفهان اظهار داشت: تا پایان سال جاری یکصد و 60کانون دیگر در استان راه اندازی می شود.

در استان اصفهان 1700 کانون فرهنگی و هنری مساجد  وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در گفت و گو با خبرنگار ما از اجرای طرح پیوند مدرسه،مسجد ومنزل در استان اصفهان خبرداد و گفت: این طرح در سطح کشور برای نخستین بار در استان اصفهان اجرا می شود که تمام مراحل اخذ مجوز و تاییدیه آن سپری شده و بزودی اجرا می شود.
وی افزود: با اجرای این طرح 10درصد از مدارس استان اصفهان پوشش می شود که زمان  آغاز  آن از سال تحصیلی جدید در پاییز سال جاری می باشد.
رییس کانون فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان تصریح کرد: تشویق دانش آموزان برای گرایش به برنامه های فرهنگی، هنری، مذهبی و...در مساجد از اهداف طرح می باشد.
وی با بیان اینکه امروزه دشمنان خارجی جوانان ما را هدف قرار داده اند و با ورود برنامه های مخرب سعی در بیزاری و ایجاد خطشه در آنها می نمایند، اذعان داشت: ایجاد میدان و تشویق جوانان به کارهای فرهنگی و هنری در مساجد و پرورش استعدادها می تواند گامی مهم برای خنثی کردن این دسیسه های دشمن باشد.
حجت الاسلام معتمدی خاطر نشان کرد: تمامی برنامه های هنری اعم از خوشنویسی، سرود، تئاتر، نقاشی و...را باید در مساجد نهادینه کیم و با تشویق نوجوانان و جوانان همت ورزی بیشتری را داشته باشیم.
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.