قدس آنلاین یزد - رئیس کل دادگستری استان یزد در جمع مددجویان گفت: زندانیانی که با قرآن مأنوس و نسبت به حفظ آن تلاش می کنند طبق قوانین و مقررات تخفیف مجازات و مرخصی های ارزنده ای برای آنها در پی خواهد داشت.

 اعطای مرخصی و عفو به زندانیان حافظ قرآن

به گزارش قدس آنلاین از یزد، محمد رضا حبیبی اظهار داشت:آموزش های مبانی و رشته های مختلف قرآنی  باعث شده که زندانهای استان به مکانهای مناسب برای بازگشت سعادتمندانه مددجویان تبدیل گردد و باید تلاش کرد زندان را به یک محور آموزشی تبدیل کرد.

این مقام قضایی ضمن تقدیر از زندانیان فعال در این عرصه گفت: با توجه به فضای زندان ،نیاز مددجویان به آموزش قرآن کریم ، جزء نیازهای اساسی است که با تلاش و همکاری مربیان و روحانیون و کارکنان زندان محقق گردد .

وی با اشاره به آثار معنوی تلاوت قرآن در تزکیه نفس خاطر نشان کرد :هدف زندان بازسازی شخصیت زندانیان و بازگشت شرافتمندانه آنها به جامعه است که این امر با تاسی گرفتن از قرآن کریم امکان پذیر است.

وی تشکیل کلاسهای آموزشی و حفظ قرآن را از مصادیق بارز تبدیل زندان به دانشگاه بیان و از همه دست اندرکاران بویژه روحانیونی که دلسوزانه در این مسیر گام برمی دارند تقدیر و تشکر نمود.

ایشان ضمن بازدید از بند نسوان و استماع مشکلات آنان،دستور سریع در رسیدگی و تعیین تکلیف چند تن از بانوانی که به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت بودند صادر کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.