قدس آنلاین؛شهرکرد: رئیس سازمان سینمایی دفاع مقدس اظهار کرد: رسانه‌های استانی با توجه به توانمندی و ظرفیت‌های موجود باید برای تولید ایده، فکر و محتوای اثرگذار و فرهنگ ساز بیشتر تلاش کند.

رسانه های استانی برای تولید فکر و ایده اثرگذار باید تلاش کند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، محمود عاطفی در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به عنوان یک ضرورت انقلابی توسط ستادکل نیروهای مسلح تاسیس و اساسنامه آن توسط مقام معظم رهبری صادر و تایید شده است و تنها مرجع و مسئول حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس می باشد.

وی بیان کرد: بنیاد به عنوان یک ستاد هماهنگی و سیاست گذاری بوده و مجموع نیروهای مسلح در بخش لشگری و مجموع استعدادها و ظرفیت ها در بخش کشوری می بایست تحت سیاست های کلان و راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برنامه ریزی و اقدام نمایند.

رئیس سازمان سینمایی دفاع مقدس کشور با اشاره به ظرفیت بالای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری افزود: با تعامل ، همدلی و وحدت بیشتر میان  کارکنان این دو مرکز می توان به دستاوردها و تولیدات فاخری در حوزه دفاع مقدس در سطح ملی و استانی رسید.

عاطفی در پایان جلسه از طرف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان از زحمات و تلاش های مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز استان در حوزه دفاع مقدس و بویژه مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام تجلیل به عمل آمد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.