قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

از "ختم بازی آمریکایی" و "برگزاری جشن طلاق در آنتالیا" تا "شبح بن لادن در حادثه مکه"

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود نوشت: "فرمانده معظم کل قوا در دیدار مسئولان سپاه با اشاره به القائات اتاق فکرهای بیگانه: «انقلاب» تمام شدنی نیست"

روزنامه "جام جم" هم در این خصوص نوشت: "رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از فرماندهان سپاه پاسداران: انقلاب تمام شدنی نیست"؛ در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "نفوذ فرهنگی و سیاسی خطرناک تر از نفوذ اقتصادی و امنیتی"

روزنامه "وطن امروز" نیز در تیتر یک خود نوشت: "انقلاب تمام شدنی نیست"

اطلاعات: "انقلاب همچنان با قوت و قدرت زنده است"

ایران: "قدرت و نفوذ ما به دلیل روحیه و عملکرد انقلابی است"

جام جم: "خطر نفوذ دشمن در مراکز تصمیم گیری"

جمهوری اسلامی: "برای جلوگیری از نفوذ دشمن باید فکر انقلابی را بسیار محکم کرد"

جوان: "سپاه با کمال قدرت؛ جلوی نفوذ امنیتی را می گیرد"

***

خداحافظ عمار...

آیت الله ابوالقاسم خزعلی، عضو مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداغ گفت. در همین رابطه روزنامه "قدس" با انتشار عکس عیادت رهبر معظم انقلاب با ایشان، در تیتر خود نوشت: "خداحافظ عمار..."

تیتر برخی از روزنامه ها در این خصوص به این شرح است: "

وطن امروز: "انقلابی تا آخرین نفس"

جوان: "ارتحال مردی که می گفت عاشق امام خمینی ام"

حمایت: "آیت الله خزعلی دعوت حق را لبیک گفت"

***

ختم بازی امریکایی

روزنامه "قدس" در ستون "رخداد روز" خود از پنجشنبه سرنوشت ساز کنگره آمریکا نوشت. در این خبر می خوانیم: "جمهوری خواهان سنا دوباره شکست خوردند"

روزنامه "ابتکار" هم از ناکامی جمهوری خواهان آمریکا در رد توافق هسته ای با ایران نوشت: "برجام از سد کنگره گذشت"

روزنامه "اعتماد" هم نوشت: "همزمان با دومین شکست جمهوریخواهان برای رد توافق هسته ای، مهلت بررسی برجام امروز پایان می یابد" در تیتر یک این روزنامه نوشته شده است: "ختم بازی امریکایی"

تیتر یک روزنامه "ایران" هم به این شرح است: "دومین شکست مخالفان توافق در سنا"

***

شبح بن لادن در حادثه مکه

روزنامه "هفت صبح" تحلیلی دارد درباره تقارن های معنادار فاجعه یازده سپتامبر مکه با حادثه سال 2001 در نیویورک؛ این رونامه می نویسد: "چگونه می توانیم چشم بر همه این شباهت ها ببندیم و فاجعه مکه را حادثه غیرعمد بدانیم"؛ در تیتر این یادداشت نوشته شده است: "شبح بن لادن در حادثه مکه"

***

احتمال رفع فیلتر فیسبوک

روزنامه "آرمان امروز" در تیتر یک نوشت: "وزیر ارتباطات مطرح کرد: احتمال رفع فیلتر فیسبوک"

در این روزنامه می خوانیم: " سال‌هاست كه بحث فيلترينگ جزو مهمي از مباحث مربوط به حوزه ‌آي‌تي به‌حساب مي‌آيد و موافقان و مخالفان متعددي دارد. فيلترينگ شبكه‌هاي اجتماعي اتفاقي بود كه در دولت‌های نهم و دهم رخ داد. با اين وجود دولت فعلي چندان با اين امر موافق نبوده است. در نخستين واكنش به فيلترينگ شبكه‌هاي اجتماعي در ايران حسن روحاني، رئيس‌جمهور، در جريان سفر به آمريكا در گفت‌وگو با شبكه ان.بي.سي آمريكا، در بخشي از اين مصاحبه در پاسخ به سوال مجري برنامه درباره اينكه آيا مردم ايران مي‌توانند به توئيتر و فيس‌بوك دسترسي داشته باشند، گفت: نظر دولت اين است كه مردم بايد دسترسي داشته باشند."

***

برگزاری جشن طلاق در آنتالیا

روزنامه "آفتاب یزد" از رواج مدهای عجیب و غریب می نویسد. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "برگزاری جشن طلاق در آنتالیا!"

این روزنامه می نویسد: "تا پیش از این جشن طلاق در حد میهمانی هایی بود که زن یا مرد برای دوستانش می گرفت که در نوع خود، بسیار عجیب و غریب است؛ اما امروز پای این مراسم به جشن های آنچنانی در آنتالیا و ... باز شده است. از سوی دیگر این گونه مراسم اوایل در بین اقشار نوکیسه و تازه به دوران رسیده مد شده بود، در حالیکه امروز دارد همه گیر می شود؛ و اتفاقا دوستان و آشنایان و اقوامشان را هم به مراسم دعوت می کنند و حتی هزینه سفرشان را هم می پردازند!"

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.