قدس آنلاین- به دنبال چاپ اخبار و مصاحبه هایی در خصوص تثبیت وضعیت نیروهای شرکتی در ادارات و سازمانهای مختلف، تعدادی از خوانندگان پایگاه خبری قدس آنلاین اقدام به ارسال شکایات و نظرات خود به این پایگاه نمودند. آنچه اکنون می خوانید شکایاتی است که از تاریخ اعلام حذف شرکتها و تعیین وضعیت نیروهای شرکتی تا امروز که اتمام ضرب الاجل دولت است به دستمان رسیده.

درخواست نیروهای شرکتی برای تعیین وضعیت قراردادهایشان

پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین ضمن انتشار این نظرات و ارسال آنها به معاونت توسعه سرمایه انسانی رییس جمهور ،آمادگی دارد جوابیه مسولان را در پاسخ به شکایات زیر منتشرکند: 

*هیات وزیران! لطفا اگرممکن است به شرکت نفت وگاز در منطقه عسلویه هم توجه کنید چون هر بخشنامه ای که صادر می شود دراین شرکت به مرحله اجرادر نمی آیدوهیچ توجهی به آن نمی شود .

*با سلام وعرض خسته نباشید احتراما باتوجه به دستور ریاست محترم جمهور مبنی برمستقیم نمودن قرارداد کارگرانی که در شرکتهای پیمانکار شرکتی مثلابعضی از مدیران ارشد ومیانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از دستور ریاست محترم جمهور سرپیچی نموده وحدود 115نفر از کارگران مجموعه فرهنگی ورزشی فردوس فولاد مبارکه اصفهان را که اکثرا سابقه های متفاوت از حدود 5سال تا حدود 20سال دارند، از طرف شرکت پیمانکار به کار گرفته اند و از شرکت فولاد برای هر کارگر حدود یک میلیون تومان یا بیشتر دریافت می نمایند وبه کارگر مجموعه حدود سه ملیون و هشتصد هزار ریال پرداخت مینمایند شما را به خداوند قسم پیگیر دستور ریاست محترم جمهور شوید تا کارگران به حق و حقوق خودشان برسند (برخی شرکتهای پیمانکار با کارگران مانند برده رفتار می کنند لازم به ذکراست مجموعه مذکور قبلا بعنوان مستقلات شرکت پلی اکریل استان اصفهان بوده حدود دو سالی است که بعنوان مستقلات فولاد مبارک در امده)

دعا گوی شما... تمامی کارگران مجموعه فردوس فولاد مبارکه شهر شهید پرور و ولایتمدار اصفهان.
* 33 نفر لیسانس حسابداری بعنوان امور مالی و اداری دهیاریهای سراسر کرمانشاه با 7 یا 8 سال سابقه کاری هستیم بدون یک روز بیمه و بصورت تمام وقت . اما از هیچ گونه مزایایی برخوردار نیستیم لطفا" جواب بدهید.
*ابتدا که گفتند کلیه نیروهای شرکتی قراردادی می شوند خوشحال شدم اما بعد از مدتی گفتند دستگاهها می توانند در قالب تعاونی نیروی شرکتی داشته باشند (‌شرکت تعاونی)‌ بعد هم گفتند دستگاهها میتوانند نیروهای غیر حجمی را قراردادی کنند. معلوم نیست فردا چه خواهند گفت؟
* راه آهن هیچ اعتنائی به این بخشنامه ها و دستورالعملها نمی کند.
* خبر:معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور یکی دیگر از طرح های دولت را ساماندهی نیروهای حجمی دستگاه های اجرایی ذکر کرد و افزود: این افراد می توانند در قالبهای دیگری از جمله تعاونیهای ماده 22 به کار گرفته شوند.
لطفا بفرمایید ماده 22 تعاونیها چیست؟
*یک نیروی شرکتی بانکی: اینکه به صورت تعاونی بشود هیچ امتیازی برای ما محسوب نمی شود، شاید بدتر هم بشود از فردا در فیش حقوقی جای سهم تعاونی هم باز می شود!!!
* بنده با مدرک فوق دیپلم 5 سال است که در یکی از دستگاههای دولتی (نظامی) به صورت شرکتی کار می کنم . کارآیی بنده به اندازه 10 نفر رسمی است اما فقط به خاطر معدلم از استخدامم جلوگیری کردند. لطفاٌ رسیدگی کنید. بندی! تبصره ای! ماده ای!؟
* تعدادی پزشک حدود 5 سال است که بصورت قراردادی و البته نه قراردادهای معمول!در واحدهای خدمات ویزه بانک رفاه به خدمت گرفته شده اند.ایا فکر می کنید برای یک قرارداد غیر متعارف چقدر احتمال استخدام وجود دارد در دولتی که هیچ کس پاسخگوی حتی چرایی بستن این نوع قرارداد ها نیست!!!!!!
* بعداز 14 سال که در شرکت مخابرات کار می کنم هنوز هم استرس تعدیل دارم . بفرماییدچرا من با یک نفر دیگر که در یکجا کار می کنیم نوع کار و ساعت و..... یکی است ، اما حقوق او 4 برابر من است؟ امتیازهای دیگر هم دارد! آیا این عدالت است ؟ اینها را باید به کی گفت؟
*نیروی حجمی چه نوع نیرویی است؟
*لطفا بفرمایید که منظور از نیروهای حجمی در شرکت فرودگاهها چیست و شامل چه بخشهایی از آن می شود ؟ من 16 سال تمام است که در واحد اطلاعات پرواز و تلفنخانه یکی از فرودگاههای بین المللی مشغول بکار هستم . تکلیف ما چیست؟
* نیروهای شرکتی مراکز کم ظرفیت مخابرات که حدودا 5سال بیمه هستند وسابقه دارند چه می شود؟
*در راه آهن جوین ایستگاه نقاب، نیروهای شرکتی که کار بازدید و تعمیرات قطار را به عهده دارند با سابقه 2 تا 6 سال
و با مدارک دیپلم و فوق دیپلم همچنان مشغول به کارند. ناگفته نماند نیروهای فوق دیپلم هم با مدرک دیپلم به کار گرفته شدند.با توجه به این که شما اعلام کردید افراد با مدرک بالاتر از دیپلم تا پایان سال گذشته به صورت قرارداد کار معین در آمده اند ، چرا نیروهای اینجا همچنان شرکتی باقی مانده اند؟ آیا این نیروها از چشم مسوولان دور مانده اند؟
*در اداره سیر و حرکت راه آهن  حدود 200 نیروی شرکتی با سوابق 3-4 سال تا 14-15 سال هستند که مدرک آنها بالای دیپلم است و با هیچ کدام هم قرار دادی بسته نشده است!از سوزن بان گرفته تا مانور چی و حفاظت فیزیکی و ترافیک و ...لطفا وضع ما را هم مشخص کنید.
* از وقتی بانک مرکزی کشاورزی م عابر بانک نصب کردند عده ای را به عنوان نیروهای شرکتی از یک شرکت که بازنشستگان بانک آن را تشکیل داده اند ، به کار گرفتند. سابقه آنها هم به 6-7 سال می رسد و مدارک آنها هم بالاست. ولی برای این که با آنها قرار داد نبندند به صورت حجمی و به عنوان کارگر روزمزد آنها را استثمار می کنند.
*همانگونه که مستحضرید در این دو سال اخیر هر بار صحبت از حذف شرکتهای پیمانکاری بود صدای مظلومیت پرسنل شرکت آب مشهد بلند بود. اما کجاست گوش شنوا؟ هر وقت صحبت از دریافت بودجه های آنچنانی از وزارت نیرو است ما دولتی می شویم و هر وقت صحبت از شرکتهای پیمانکاری است شرکتی خصوصی می شویم !لطفا منتشر کنید شاید فرجی شود.
*ما گروهی از کارکنان شرکت مجتمع بعثت قم  هستیم متاسفانه علی رغم اعلام دولت به حذف شرکتها،مدیریت مجتمع هیچگونه همکاری لازم را انجام نداده و اجرای آن را مستلزم ابلاغ از مراتب بالا عنوان می کند.

*با سلام
ما گروهی از بازرسین وزارت صنعت معدن تجارت هستیم که علیرغم شغل حساس و کلیدی که در چرخه اقتصاد مملکت عزیز خود داریم،هیچگونه حمایت مالی و معنوی از ما نمی شود. در همه جای دنیا مرسوم است که شغل های خطیر و حساس مثل بازرسان امور اقتصادی،قضات و... را از لحاظ مالی کاملا ساپورت می کنند تا مبادا بدلیل نیازهای مالی به سمت رشوه،اختلاس و دیگر جرایم مالی سوق داده شوند!به همین دلیل است که بازارشان همیشه آرام و بی حاشیه است و خبری از فریب و گرانفروشی و... نیست.اما در ایران متاسفانه بازرسان با حقوق500هزارتومان کار می کنند.از طرفی هیچگونه امنیت شغلی و قراردادی هم ندارند.شرکت نگار ، اقدام به دور زدن این قانون نموده و درصدد است خود را در غالب شرکت تعاونی درآورد و همچنان به عنوان واسطه بین وزارت صنعت معدن تجارت و بازرسان بوده و درصدی هم از این حقوق ناچیز را برداردو شما را بخدا آیا می توان با چنین شرایطی از بازرس خواست تا با جان و دل کار کند و آرامش بازار و امنیت اقتصادی و رفاه مردم را تحت کنترل خود درآورد؟؟؟
*تعدادی از پرسنل علوم پزشکی مشهد به عنوان کمک بهیار در بیمارستان امام رضا ع مشغول به کارند که تحت تبصره 3 و تبصره 4 به کار گرفته شده اند. کسانی که تحت عنوان این تبصره ها کار می کنند از نظر نوع کار به هم تفاوتی ندارند اما از نظر حقوق و مزایا وضع کسانی که تبصره 3 هستند بهتر است. چون در حکم آنها کمک بهیار ذکر شده اما در حکم تبصره چهاریها نیروی اداری عنوان شده است. بنابراین تبصره 3 حقوق و مزایای کمک بهیار را می گیرند که به دلیل کار سخت از کمک بهیارهایی که در حکمشان نیروی اداره عنوان شده خیلی بیشتر است. در ضمن یک تعداد لیسانس پرستاری را تحت عنوان کمک بهیار و با مدرک دیپلمشان به کار گرفته اند و به آنها هم حقوق و مزایای کمک بهیار را می دهند و کار کمک بهیار را انجام می دهند! من میخواهم بدانم مسوولان از این وضع کمک بهیارهای علوم پزشکی مشهد اطلاع دارند ؟ واگر اطلاع دارند چرا اقدامی نمی کنند تا حق ما ضایع نشود؟

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 90
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    13 0
    اخه تا كي وعده سر خرمن به كارگران شركتي مي دهيد مهلت ضرب الاجل هم تموم شد وخبري نشد
  • بي نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    2 0
    شرکت مخابرات هم اين دستور ناديده گرفته و ميگويند چنين چيري غير ممکن است درصورتيکه مدير شرکت مخابرات از اول امسال در هر مناسبتي بحث تعيين تکليف نيروهاي پيمانکاري مطرح کرده ولي هنوز به نتيجه اي نرسيدن و اميدوارم بحث تعاوني مطرح نباشه چون فرقي به حال نميکنه و سرپوشي به اين فاجعه با تشکر
  • نيروي شركتي بانك كشاورزي IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    6 1
    بانك كشاورزي هيچ رقمه زير بار اين مصوبه نمي رود چون خود مديران پشت پرده اين شركت ها هستند و با اين مصوبه منافع زيادي از انها به خطر مي افتد و درامد هاي ميليوني ماهانه انان از بين خواهد رفت
  • احمد IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    4 1
    با سلام ما تعدادي از نيروهاي شركتي با سابقه كار نزديك به 17سال كه در مجتمع دامپروري شركت كشت و صنعت و دامپروري مغان مشغول به كار هستيم هيچگونه اميدي به تبديل وضعيت خود نمي بينيم زيرا از همان روزهاي اول اشتغال بكار بحث واگذاري شركت پيش كشيده ميشد الان هم هين بحث حاكم است لطفا فكري براي اين نيروهاي زحمتكش كه حتي در روز عيد هم مشغول فعاليت دامپروري هستند بكنيد. با تشكر
  • نيروهاي جهادكشاورزي IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    4 0
    با سلام وعرض احترام نيروهارو باشرايطي خاص تبديل وضعيت كردن من وتعدادي هم در ليست اخراجي ها هستيم چون سابقه كاري زير يك سال داريم حالا تكليف ماچيست؟؟كجا دنبال كار بگرديم؟؟؟آرزوي شركتي بودن رو دارم به همونم راضي هستيم بخدا در حقمون ظلم شده. با تشكر
  • امير احمد IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    2 0
    چرا هميشه نيروهاي تاسيسات بايد هميشه غير از باشند و استخدام نشوند
  • جعفر IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    5 1
    آيا سي ان جي هاي(CNG) شهرداري هم تعيين وضعيت ميشوند
  • علي IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    6 0
    چرا تبديل وضعيت نيروهاي شركتي در شركت اّ وفاضلاب روستايي انجام نمي گيرد اين همه بخشنامه هم ارسال ميشه ولي متاسفانه كسي هيچ توجي نميكنه
  • گيلان IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    14 0
    بازرسان شرکتي (شرکت نگار نصر) وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت که کار تخصصي(بازرسي ازمراکز صنفي ،غير صنفي، توليدي ،خدماتي و ...) انجام ميدن و تحصيلات عاليه دارند همچنان جزء نيروهاي شرکتي حجمي!!! قرارداد امضاء کرده اند و خبري از حذف شرکت و انعقاد قرارداد مستقيم با اين نيروها نيست. گويا مصوبه جديد دولت هم شامل اين نيروها نميشود!. ارزش ريالي پرونده هاي تنظيمي يک بازرس در بعضي اوقات با وجود همه تنگناها بالاتر از چند ده و يا صد ميليون تومان در ماه ميباشد اما از پرداخت حقوق حداقلي(قانون کار) خبري نيست. امروز که 90/11/16 هستش نزديک به 3 ماه حقوق معوق داريم. چرا شغلي که در آن خطر تطميع وجود دارد مسئولين خواسته هاي حداقلي اين نيروها را برآورده نميکنند؟ آيا کسي پاسخگوي اين ظلم هست؟
  • مشهد IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    3 1
    سلام ضمن تشکر از اقاي رئيس جمهور بايد عرض کنم که متاسفانه با اين دستورالعمل نه تنها وضعيت من بهتر شده که نامه تسويه حساب هم الان در دستانم ميباشد حداقل يه شرکتي بود و حقوقي ميگيرفتيم اما متاسفانه شهرداري مشهد اقدام به اخراج نيروهاي شرکتي خود کرده من در شرکت تهران پ با مدرک فوق ديپلم مشغول بکار ميباشم و دوسال سابقه کا دارم اما جناب رييسيون معاونت مالي اداري شهرداري در نامه اي به شرکت ليست 30 نفر از نيروها را اعلام کرده و از تاريخ 15 بهمن ماه با انها تسويه حساب ميکند بخدا دم سال نويي خدا رو خوش نمياد به قران تمام زندگيم از هم ميپاشه من حرفمو بايد به کي بگم بايد از کجا پيگيري کنم تورو خدا يکي جواب منو بده
  • اميرعباس IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    3 1
    باسلام وخسته نباشيد خواهشمندم فکري به حال مانيروهاي خصوصي مخابرات بکنيد بعداز10سال بامدرک ليسانس فني باحداقل حقوق کارکرده حقوق کارمندان رسمي 5 برابر ماميباشد وتادرمورد وضعيت خود ميپرسيم مي گويند مخابرات به فروش رفته خواهش ميکنم فکري به حال ماکنيد اينحانب باهمکار رسمي خود در يک دانشگاه تحصيل کرديم ولي بخاطرزودترفارغ التحصيل شدن همکارم رسميست خوب من چه گناهي کردم که 2 سال بعدبه دنياآمدم
  • محسن حسيني IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    4 1
    استثنائ گذاشتن يعني دروغ گفتن!!!!!!!!!!!! ما کارکنان شرکتي کل اداره مخابرات رو راه ميبرم اما ادم حساب نميشيم بابا چقدر بي عدالتي خسته شديم حقوق مارو 3ماهه ندادن بعد واسه ازدواج بجه کارمند بازنشستشون هديه 2450000تومني ميدن کو عدالت خواهان تو خالي
  • محسن IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    4 1
    آيا نيروهاي حجمي دانشگاه فردوسي هم شامل اين قانون ميشوند يا خير
  • توزيع مازندران IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    6 1
    بنا بر بخشنامه هيئت دولت پرسنل شركتي شركت هاي تابعه وزارت نيرو بايد قراردادي شوند از انجائي كه شركت توزيع برق هم شركت تابع وزارت نيروست ولي هنوز اين كار صورت نگرفته و طي گفتگو با منابع انساني شركت توزيع به ما گفته شد اين كار صورت نمي گيرد يعني منابع انساني شركت توزيع قدرت بيشتري از هيئت وزيران دارد. و بخشنامه هاي هيئت وزيران مهم و قابل اجرا نيست.
  • عباس علي IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    6 2
    همه اين حرفها چرته
  • بي نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    3 2
    تو رو به خدا فکري به حال ما بکنيد شوهرم بعد از پنج سال يه کار پيدا کرده از خوشحالي تو پوست خودمون نمي گنجيديم حالا ميگن نيرو هاي زير يک سال را بايد بيرون کنند خدايا آخه چرا ما الانم تو خونه ي سرايه داري هستيم با يک بچه تو رو خدا فکر افراد زير يک سال بيمه هم باشيد نزاريد دوباره بيکاري بکشيم تو روخدا.
  • شرکتي در يکي از فرودگاههاي بين المللي IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    3 1
    سلام ما در واحد اطلاعات پرواز و تلفنخانه فرودگاه به مدت 16 سال تمام مشغول بکار هستيم اما در اين 16 سال خيلي از حق و حقوق ما ضايع شد هيچ کس به داد ما نرسيد ولي در اين مدت افرادي بعد از ما سرکار امدند که سابقه يکماه کار يا نهايتا يکسال کار هم نداشتند و همان روزها قرارداد مستقيم شدند در صورتيکه حق ما بود. حالا هم هر چقدر پيگيري مي کنيم و مي گوييم تکليف ما چه شد جواب سربالا مي دهند . در حاليکه ضرب الاجل برايشان هم تعيين شده است . اخرش به ما بگوييد چه کنيم
  • حميد اکبري IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    5 1
    بنام خدا. ضمن عرض سلام به تمامي دست اندرکاران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران. و تبريک سي و سومين بهار انقلاب بر فجر آفرينان اين مرز و بوم. لطفاً تکليف ما نيروهاي شرکتي خدماتي (سازمان بازرگاني سابق ) سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزي که به تعداد 17 نفر ميباشيم را که بالاي 10 الي 17 سال سابقه داريم و ماهيانه 350 الي 380 هزار تومان حقوق نخور و نمير دريافت ميکنيم را آقاي شيخ الاسلامي و جناب آقاي دکتر احمدي نژاد رئيس جمهور عزيز و فرياد رس کارگران و قشر آسيب پذير اين کشور را مشخص کنيد ما تمامي جواني خود را در اين 17 سال در اين اداره گذارنديم و من خودم در قسمتهاي تايپ نامه هاي اداري و امور فرش و ستاد بسيج اقتصادي مشغول به فعاليت ميباشم ولي حقوق نيروي خدماتي و نظافتچي دريافت ميکنم آيا اين درست است. خواهشاً رسيدگي شود . با تشکر
  • نيروهاي شرکتي راه آهن IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    6 3
    خواهشمند است بازرسان خود را به اداره کل راه آهن کشور مخصوصا راه آهن ناحيه جنوب بفرستيد تا ببينند که چرا اين ادارات بخشنامه ها و دستورالعملهاي شما را اجرا نمي کنند و با تمسخر و بي احترامي جواب نيروهاي شرکتي را مي دهند.
  • احمد IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    3 1
    متاسفانه مديران ادارات و پيمانکاران با نفوذي که دارند نمي گذارند اين بخشنامه ها اجرا بشود ، من از دولت محترم تعجب مي کنم چطور از عهده آنها بر نمي آيند . نيروي شرکتي اداره کل راه آهن جنوب
  • رامين IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    2 1
    به نظر من ما همه سرکاريم . من مطمئنم دولت نه مي خواهد و نه ميتواند از عهده پيمانکاران و بخصوص وزيران و مديران ادارات بر بيايد. مدير کل راه آهن کشور که گفته سياست ما مشخص است و اين بخشنامه ها و دستورالعمل هيأت وزيران و رياست جمهوري را اجرا نخواهيم کرد.
  • حامد IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    5 2
    با سلام شرکت نگار نصر چه خواهد کرد
  • کارکنان قرائت و توزيع اداره برق استان سمنان IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    6 3
    با سلام ما مامورين قرائت و توزيع قبوض برق استان سمنان هستيم و با توجه به هر کدام از ما بالاي 6 سال سابقه کارداريم اما اداره برق استان سمنان به هيچ عنوان نمي خواهند بخشنامه شما را اجرا کنند.خواهش ميکنم رسيدگي فرماييد اينجا خيلي حق ما رو زير پا گذاشتند حداقل بتونيم در اين مورد حقمون رو بگيريم.
  • كارگر توزيع برق IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    8 1
    اقاي فروزنده اگر اين حرففها و گفته هاي شما حنبه تبليغاتي قبل از انتخابات ندارد براي نيروهاي شركتي شركت توزيع برق چه قدم خيري برداشته ايد كه اظهار مي كنيد شركتي هاي وزارت نيرو ساماندهي شده اندشايد شركتهاي وابسته به وزارت نيرو عوض شده اند كه ما خبر نداريم ويا اينكه هيات مديره شركت توزيع برق مانند يك ايالت خودمختار عمل كرده وهر انچه كه به نفعشان است را مي پذيرند و اجرايي مي كنند وبخشنامه ها و مصوباتي كه چيزي برايشان ندارد را به بهانه هاي مختلف از جمله خصوصي بودن و نهاد غير اجرايي بودن و...را عملي نمي نمايند و شما هم در برابر اينها سكوت كرده ايد.اگر واقعا همينطور نيست پس چرا بعد از گذشت ده روز از مهلت 15روزه مصوبه بظاهر ضرب الاجلتان هيچ خبري نشد و از طرفي عزيزان شير پاك خورده ما در منابع انساني توزيع برق از اين موضوع اظهار بي اطلاعي ميكنند و به ريش ما مي خندند باشد غمي نيست ما هم خدايي داريم در اخر از لطف بيدريغانه شما نسبت به ما بي نهايت سپاسگذاريم اجركم الله خيرا
  • کريم IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    0 1
    در عرض هشت سال خدمت در داخل اداره شهرداري نفهميدم که شهرداري دختر بزرگ است يا کوچک - اداره دولتي است يا خودش شرکت است يا اصلا يک فروشگاه همه کاره خدماتي است کجاست چيست  
  • محمد IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    0 2
    با سلام لطفا يه نفر يه حرف درست بگه ببينيم چه كاره ايم آخه. يكي ميگه كلا قرارداد حجمي خلافه. يكي ميگه حجميا باهاشون قرارداد بسته نميشه. منيكه اپراتورم چجوري ميتونه كارم حجمي باشه. ما قبله سال 87 شركتي بوديم الان سه ساله با يه نامه ميگن كه حجمي شديم. معلو م نيست كي به كيه. آب و فاضلاب استان آذربايجان غربي لطفا رسيدگي كنيد
  • الف IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
    0 1
    باسلام-متاسفانه شرکت آبياري گتونددرشهرستان شوشتراصلا اهميتي به اين موضوع نداردومسئولين عنوان مي کنند ما يک شرکت خصوصي هستيم.آياشرکتهاي خصوصي نيز مستلزم اين قانون نيز مي باشند؟
  • سعداله مهرابي IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
    0 2
    با عرض سلام اينجانب سعداله مهرابي نيروي شرکتي خدماتي بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان روانسر از توابع استان کرمانشاه مدت 5 سال است که شرکتي عاجزانه خواهشمندم که نسبت به حرفهايي که مردم بر روي آن حسابها باز مي کنند عمل کنيد آيا مي توانيد عمليش کنيد مردانه پاي حرفاتون هستيد؟
  • کارمند شرکتي راه اهن IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
    2 1
    با سلام و خسته نباشيد به تمام نيروهاي شرکتي که اگه ما نبوديم کارها ميخوابيد .ما نيروهاي (تحصيلکرده راه اهن )که با حداقل حقوق کل دريافتي 450 هزا رتومان ميباشيم متاسفانه هيچ کاري براي هيچ نيروي شرکتي انجام نشده و ما همچنان سر کار هستيم.
  • احمدي IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
    2 3
    با سلام.از دولت محترم درخواست دارم به نيروهاي شرکتي بانک ملي هم رسيدگي بکنند.به خدا اين بنده هاي خدا مثل بقيه کار ميکنندو زحمت مي کشند اما!!! اين شرکتي که با بانک کارميکند مي گويد چون تعداد کارگرها زياد است شما قراردادي نميشويد و شرکت به قوت خودش باقي است.من عاجزانه درخواست دارم رسيدگي کنيد. التماس دعا
  • نماينده نيروهاي شرکتي شهرداري IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    3 0
    رفتارهاي شهرداري نمود رفتارهاي از يک 2گانگي است وقتي بحث به کار گيري نيروهاي شرکتي به ميان مي آيد شهرداري ارگان خصوصي اما وقتي زمان اختصاص بودجه 1 ارگان دولتي است اگر هم اعتراضي باشد سريعا اين پاسخ را خواهيد شنيد (اگر نا راضي هستي به سلامت)
  • نماينده نيروهاي شركتي راه آهن IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    3 1
    چرا راه آهن كليه بخش ها (اداري فني و پشتيباني و ...)را حجمي بسته و دستور رئيس جمهوري را اقدام نميكند؟؟؟ آيا اين كار فقط جنبه تبليغات داره و اگه جدي است فقط به خاطر خدا تبديل وضعيت كنند وپيگيري نمائيد؟؟!!
  • نيروي شرکتي راه آهن IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    5 0
    نمي دونم چه حساب کتابي تو کاره که راه آهن فقط به فکر شرکتهاي خصوصيشه .انگار اصلا نيروي انساني براش اهميت نداره مگر ما شرکتي ها چه گناهي کرديم .سال 88 مديران زحمتکش راه آهن ميگفتن بخشنامه اي در اين رابطه نداريم .حالا که دولت دستور داده برچسب حجمي بهمون زدن و ميگن شامل حال شما نميشه .پس معلومه که اينا همش بازيه ما که داريم کم کم به همه چيز شک ميکنيم
  • نيروي شرکتي IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
    4 1
    در اداره سير و حرکت راه آهن خراسان نيروي شرکتي با سوابق 3-4 سال تا 14-15 سال هستند که مدرک آنها بالاي ديپلم است و با هيچ کدام هم قرار دادي بسته نشده است! متصدي ترافيک و سوزنبان و مانور چي و حفاظت فيزيکي و لطفا وضع ما را هم مشخص کنيدکه قراردادهاي ما همه حجمي هست حجمي با غير حجمي چه تفاوتي دارد
  • شرکتي بي چاره IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    3 0
    •اقاي فروزنده اگر اين حرفها و گفته هاي شما حنبه تبليغاتي قبل از انتخابات ندارد براي نيروهاي شركتي شركت توزيع برق چه قدم خيري برداشته ايد كه اظهار مي كنيد شركتي هاي وزارت نيرو ساماندهي شده اندشايد شركتهاي وابسته به وزارت نيرو عوض شده اند كه ما خبر نداريم ويا اينكه هيات مديره شركت توزيع برق مانند يك ايالت خودمختار عمل كرده وهر انچه كه به نفعشان است را مي پذيرند و اجرايي مي كنند وبخشنامه ها و مصوباتي كه چيزي برايشان ندارد را به بهانه هاي مختلف از جمله خصوصي بودن و نهاد غير اجرايي بودن و...را عملي نمي نمايند و شما هم در برابر اينها سكوت كرده ايد.اگر واقعا همينطور نيست پس چرا بعد از گذشت يک ماه از مهلت 15روزه مصوبه بظاهر ضرب الاجلتان هيچ خبري نشد و از طرفي عزيزان ما در منابع انساني توزيع برق از اين موضوع اظهار بي اطلاعي ميكنند و به ريش ما مي خندند باشد غمي نيست ما هم خدايي داريم در اخر از لطف بيدريغانه شما نسبت به ما بي نهايت سپاسگذاريم اجركم الله خيرا
  • شرکتي شيرازي IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    1 0
    در خصوص مصوبه نا شفاف دولت در خصوص نيروهاي شرکتي چرا اين اجازه را به ذيحسابي ادارات داده اند که تصميم بگيرند . اين ذيحسابي ها زمان عقد قرارداد با شرکت ها در اول سال 90 اجازه عقد قرارداد در ماه ارديبهشت را به اداره ندادند به همين دليل نيروها دو ماه بيمه از طرف شرکت ندارند و با اين بهانه در اين اداره وابسته به وزارت کشور در شهر شيراز و استان فارس هيچ نيروي شرکتي را اجازه به عقد قرارداد انجام کار معين يا غيره را نداده اند و ذيحساب عنوان مي کند بايستي يک سال کار مستمر داشته باشيد و بيمه شما يکسال بصورت کامل از طرف شرکت پرداخت شده باشد. که اين محال است. ما دوماه بيمه نداشته ايم در صورتي که مقصر اصلي خودشان هستند نه ما !! از طرفي آنهايي که بيمه را خودشان رد کرده باشند نيز شامل نمي شود و يا آنهايي که از سالهاي قبل کار کرده اند. چرا مصوبات شفاف نيست چرا بعدا توضيحي داده نشده و تکليفي گذاشته نشده است. چاره ما چيست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • hghfgh IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
    1 0
    آيا اين مصوبه در خصوص نيروهاي شرکتي ، شرکت آب و فاضلاب شهري قابل اجرا مي باشد ؟ شرکت آب و فاضلاب استان …. چند سال است که با تمامي نيروهاي شرکتي خود از کارشناسان که کار تخصصي انجام ميدهند تا رانندگان قرارداد حجمي مي بندد و ما هم که کارشناس هستيم و حدود ? سال سابقه کار در اين شرکت در امور تخصصي داريم مجبور به امضاي اين قرار داد ميشويم و جرات اعتراض هم نداريم چرا که منجر به اخراج ميشود . نميدانم آيا متوليان شرکت آب و فاضلاب شهري اين را ميدانند که قرار داد حجمي با نيروهاي کارشناس و متخصص که کار تخصصي انجام مي دهند خلاف قانون است ؟ لطفا رسيدگي و پيگيري نماييد .
  • جمعي از نيروهاي پيمانکاري شرکت نفت فلات قاره خارگ IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    5 0
    در شرکت نفت فلات قاره خارگ فقط آقازاده ها(بچه هاي پرسنل)که تعدادشان 33 نفر بود تبديل وضعيت شدند وبقيه نفراتي که تمامي شرايط را دارند مسخره مسئولين شرکت نفت فلات قاره شده اند خواهش مي کنم شما حق ما را بگيريد
  • yasamin IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    0 0
    با سلام و احترام من نزديک به 10 سال سابقه کار دارم که حدود 2 سال نيروي شرکتي بودم و مابقي را تبديل وضعيت به قراردادي شدم. بسياري از کارکنان که پس از من استخدام شدند به دليل داشتن پارتي پيماني شدند و من همچنان قراردادي ماندم با وجوديکه من مدرک ليسانس دارم و برخي از آنها با ديپلم و فوق ديپلم مشکلاتي مانند ناتواني در شنوايي و .. به سادگي استخدام و پيماني شدند. که اين بيعدالتي ها در اين سالها بسيار مرا نوميد و فرسوده کرده و حالا بايد با کارکنان قراردادي در يک موقعيت آزمون دهم کاش اين آزمون شامل پيماني ها هم مي شد. پس از 11 سال فارغ التحصيلي و وجود فرزند خردسال و مشکلات فراوان حالا بايد تازه برم کلاس و چيزهايي بخوانم که در کارم کاربردي ندارد. کاش روش بهتري براي اجراي اين بخشنامه که اميدبخش است در پيش مي گرفتيد. با تشکر از بذل عنايت شما- از کارکنان پست بانک
  • ص رجبي IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    2 1
    باسلام 5سال است بامدرک ليسانس مديريت بعنوان پيش خدمت بانک کشاورزي کار ميکنم شرکت مهرهفتاديک مليون تومان به اسم ماميگيرندولي 500هزارتومان به ماميدهند
  • احتشام از راه آهن اصفهان IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    1 0
    در راه آهن اصفهان قراردادهاي تامين نيروي انساني را بصورت حجمي بستند تا مشمول دستور ريس جمهور نشوند افرادي با گذراندن 11ماه دوره تخصصي وآزمونهاي عملي وتيوري هر ساله در مشاغل سيرو حركت مگر كارشان مشمول قراردادهاي حجمي است بياييد با افراد خبره مشورت كنيد تا زواياي كار را ببينيد اگر دلتان براي جوانان اي مرز وبوم ميسوزد پيگيري نماييد
  • عباس عيسي زاده IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    4 0
    مي خواستم ببينم تغيير وضعيت ما کي اتفاق مي افته.يکبار بگين اتفاق نمي افته خلاص کنيد ديگه
  • فلات قاره خارگ IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
    6 0
    با عرض سلام و احترام، در شرکت نفت فلات قاره خارگ فقط عده معدودي را گلچين كرده که همگيبچه هاي کارکنان هستند تا قرارداد مستقيم با آنها انعقاد كند در حالي كه افراد زيادي با مدرك كارشناسي مرتبط با شغلشان و با سابقه كار بيمه اي مرتبط بالاي يك سال هنوز منتظرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • شرکتي بانک توسعه تعاون IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
    0 0
    با سلام....ما نيروي شرکتي بانک توسعه تعاون هستيم ...تقريبا سي نفر نيروي فني مربوط به سيستم هاي حفاظتي در اين بانک مشغول به کار هستند که تا بحال از طرف شرکت خدمات پشتيباني قرارداد نيروي حجمي رو امضا کرده ايم....خواهشمندايم فکري به حال ما کنيد
  • شرکتي بانک توسعه تعاون IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
    3 0
    باز شرکت خدمات پشتياني بانک توسعه تعاون سال نود و يک با نيروهاي فني (سيستم هاي مدار بسته )قرارداد حجمي ( نظافتچي و آبدارچي )امضا کرد.
  • نيروهاي شرکتي راه و شهرسازي استان همدان IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
    3 0
    اين مصوبه در اداره ي راه و شهرسازي همدان و شهرستان هاي تابعه به هيچ عنوان اجرا نشده و حتي وضعييت ما بدترهم شده است تا چند ماه قبل ما نيروهاي شرکتي محسوب ميشديم اما الان يک روز حجمي يک روز فصلي يا عناوين ديگر به ما اطلاق ميشود.خواهشمنديم بررسي کنيد چرا در طي چند سال گذشته ما شرکتي بوديم اما حالا که بحث تغيير وضعيت پيش امده ما به صورت غير شرکتي با عناوين مختلف درامديم.و کاري براي ما صورت نميگيرد.
  • احمد حسيني IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    2 0
    سلام خسته نباشين بنده يکي از کارگران شاغل در فولاد مبارکه هستم وجزء نيروهاي پروژه اي . خواستم بدانم آيا بنده هر شب بايد با استرس بخوابم يا فکري براي ما شده؟ هر روز صبح وقتي ميروم سر کار ترس از اين دارم که امروز هم مثل ديروز سر کار هستم يا اينکه شرکتمان ريزش نيرو دارد . لطفا گوشه چشمي هم به نيروهاي پروژه هاي فولاد مبارکه بيندازين . سپاسگذارم
  • سلام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    4 0
    بچه ها همه بازرسان نگار نصر تا آخر خرداد قرادادي مي شوند
  • 3قرقبان شهرستان نطنز IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
    2 0
    با سلام و احترام بنده ليسانس حقوق درخواست عاجزانه دارم نسبت به تغيير وضعيت در شرکتهاي زير نظر منابع طبيعي(قرقباني) يه قدمي برداريد چون با توجه به سختي کار و حفاظت از منابع طبيعي که مهمترين سرمايه ملتمونه و با توجه به اينکه هزينه سوخت و استهلاک و وسيله نقليه(موتور) با خود اين نيروها ميباشد باز هم 4 ماهه که حقوق اين نيروها پرداخت نشده است و حقيقتا نسبت به حفاظت اين منطقه که يکي از مهمترين منطقه از لحاظ موقعيت جغرافيايي ميباشد دلسرد شده ايم اگر هدفتون واقعا خدمت به مردمه رسيدگي کنيد..
  • علي رضا IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    2 0
    با سلام و خسته نباشيد خدمت دست اندرکاران محترم من در مجموعه پتروشيمي هاي عسلويه هستم و مدت 3 ساله که مشغول به فعاليتم حالا که به دستور رياست محترم جمهور همه نيروهاي شرکتي بايد قرارداد مستقيم شوند چرا براي بعضي از نيروها از جمله امور فضاي سبز ، رستوران ، خدمات ، نقليه و از اين قبيل نمي توانند قرارداد مستقيم شوند شمارا به امام زمان قسم چرا هيچ کس جواب ما را نمي ده ؟ تا کي بايد بشينيم و پارتي بازي هاي آنچناني رو ببينيم ... يکي بازنشسته هست و ماهي يک ونيم ميليون حقوق بازنشستگي مي گيره ولي همين حالا هم با پارتي بازي داره کار مي کنه و ماهي دو ميليون هم اينجا مي گيره ولي ما و امثال ما بايد با ماهي 600 تو اين هواي گرم ببينيم چطور حق ما رو مي خورند شما رو به خدا قسم يه فکري به حال ما هم بکنيد
  • شرکتي بانک توسعه تعاون IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    2 0
    امسال ( 91 ) نيز مجددا بانك توسعه تعاون با تمامي نيروهاي شركتي اعم از فني اداري و حجمي قرارداد شركتي نيروهاي حجمي را بسته است به دليل اينكه سهامداران شركت خدمات پشتيباني از هيات مديره بانك هستند تا بحال هيچ تغيير وضعيتي در خصوص نيروهاي شركتي به قراردادي صورت نگرفته و نيروهاي فني و اداري مانند نيروهاي حجمي از حداقل حقوق و دستمزد برخوردارند
  • بي نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    2 0
    چه فايده اي دارد ما نظر بدهيم
  • رضا IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
    1 0
    سلام امسال هم نيروهاي شرکتي بانک توسعه تعاون با شرکت قرارداد بستند چونکه هيات مديره شرکت خدمات و پشتيباني بانک توسعه تعاون از اعضاي هيات مديره بان هستند و نمي خواهند ما شرکتيها قرارداد مستقيم ببنديم چون آنها ديگر نمي توانند دزدي کنند و حق ما را بخورند
  • رضا IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    5 1
    سلام ما جمعي از نيروهاي شرکتي سيروحرکت راه آهن آذربايجان از جمله متصدي ترافيک.نگهبان سوييل حفاظت فيزيکي. سوزنبان 5سال است کار ميکنيم هنوز اقدامي انجام نشده بغير از متصديها
  • فرهاد خضري IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    2 0
    سلام ما پرسنل کارشناس حراست سازمان توسعه برق ايران با 14 سال سابقه خدمت دارم و به حالت ماموريت در طرح نيروگاه زنجان مشغول به کار هستم آيا اين بخشنامه شامل ما نمي شود و ما تبديل وضعيت نمي شود
  • از راه آهن زنجان IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
    2 0
    راه آهن شمالغرب همچنان شركتي .
  • شرکتي IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
    4 0
    آه ناله خانواده هاي نيروهاي شرکتي گريبان گيرتان شود.در ضمن به نظر بنده شما که همه چي رو ميدين شرکت پيمانکاري يک دفعه ......رو هم بدين پيمانکار ديگه راحت بشين
  • غلام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
    2 0
    به داد نيروهاي شرکتي اداره راه کرمان برسين آشنا رييسان قراردادي شدن بقيه اخراج شدن
  • حسن احمدي IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    5 2
    من عضو شركت اذررخشش تبريز ميباشم بعد از سه سال كار هنوز شركتي ميباشم بر خلاف دستور رياست جمهوري هنوز خبري از قرارداد كار معين نيست ودر ضمن انجام كارهاي بيشتر از مزاياي كمتري استفاده ميكنيم وحق هيچ گونه اعتراض نداريم
  • مامور قرائت برق IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    5 0
    سلام بخش بزرگي از درامد دولت دردست مامورين قرائت مي باشد كه با اندكي كم كاري اين درامدبه طور محسوسي پايين ميايدو بلعكس با كمي اميد وپشتكار اين درامد چند برابر ميشود كه متاسفانه شركت توزيع هيچ گونه مسئوليتي در قبال مامورين قرائت برق ندارد ووضعيت استخدام وحقوق مامورين به طور كل افتضاح ميباشد ايا اين عدالت مي باشد
  • نيروي ارکن ثالث اداره گاز IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    8 1
    با سلام. بنده يکي از نيروهاي ارکان ثالث در اداره گاز مي باشم که هنوز تبديل وضع صورت نگرفته و همجنان با حقوق ماهي 470000 با مدرک ليسانس شرکتي هستيم. لطفاً پيگيري کنيد. با تشکر
  • امير IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    5 0
    با سلام نيروي هاي شركتي در بانك ملي هم هنوز بلاتكليف هستند به خاطر خدا فكري براي ما اقشار ضعيف كنيد. هيچ كس پاسخگو نيست.
  • جمعي از کارمندان تبصره 4 با 20 سال سابقه IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    3 0
    با سلام ديگر از اين همه ظلمي که به ما کارمندان تبصره 4 (تاکيد مي کنم )کارمند نه کارگر خدماتي خسته شده ام ايا حق ما کارمندان دانشکده پرستاري و مامايي شرق گيلان لنگرود با 20 سابقه کار اين بود تبصره 4 جواب خدا را چه مي دهيد آقاي دکتر بهبودي و هيئت امناي دانشگاه .
  • احمدي IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    2 0
    با سلام . . بنده و حدود 400 نفر از پرسنل شهرداري شهرستان قدس بصورت پيمانكاري مشغول بكار هستيم و با و جود تصويب قانون تبديل وضعيت پيماني به قرارداي، شهرداري هيچ اقدامي انجام نميده . اكثر ما بالاي 5 سال سابقه و بعضا 8 سال س ابقه را هم داريم اما هيچ خبري از تبديل وضعيت نيست و يه قانون من درآوردي گذاشته شده كه بايشست 8 سال سابقه داشته باشي تا قرادادي شوي كه آن هم باز اجرا نمي شود. هيچ كس هم از ترس اخراج جرات شكايت به بازرسي كل يا ديوان عدالت رو نداره. آيا كسي هست حرف مارو منعكس بكنه. انشالله. خواهش ميكنيم پيگيري كنيد. ممنون.
  • حميد رضا IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
    3 0
    سلام نيروي شرکتي بانک کشاورزي هستيم ديگه ول کنيد اين حرفهاي بيهوده را گوشمون پرشده از اين حرفها با 9سال سابقه ما کار ميکنيم براي دلالان نه خودمان از هزينه 2ميليون توماني به دست ما 570هزار تومان ميرسد ميگند اين هم زياده براتون مرخصي هم نداريم اگه هم بريم 30هزار تومان از حقوق کم ميشود
  • علي IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    1 0
    سلام . راه آهن به هيچ وجه زير بار نميره ميگن کلا بخش خصوصيه نميشه پس اين تعدادي که قرارداد شدن خصوصي يا حجمي نبودند؟
  • از طرف کارکنان شرکت توزيع برق تهران بزرگ IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    10 0
    با سلام خواهشمند است که نسبت به تبديل وضعيت شرکتي هاي ، شرکت توزيع اقدام کنيد . بابا يه کاري کنيد همش وعده ميدين
  • برده شركتي IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    2 0
    مسولان فكري به حال نيروهاي شركتي بانك رفاه كه مثل برده بامارفتاروبرخوردميكنندباشند تابحال شرمنده بچه هايتان شده ايد‘ مارادريابيد
  • ايماني IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    1 0
    با عرض سلام لطفا در مورد نيروههاي شرکتي دانشگاههاي دولتي که به صورت شرکتي درحال خدمت هستن رسيدگي شود وکار خدماتي انجام ميدهن
  • محمد IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
    3 0
    سلام.من و همکارام نيروهاي اوليه شهرداري خومه زار که شهر جديدي در استان فارس ميباشد هستيم. ما سختي کار و شروع به کار اولين اداره اين شهر نوپا رو تا به الانبه جون خريديم ولي حالا اقايون در استان راحت ميگن چون شرکتي بوديد بايد اخراج بشيد و اولين نفرمون امروز اخراج شد.من و تمام نيروهاي شهرداريها بادي چيکار کنيم.
  • نيروي شرکتي توزيع برق ارديبل IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
    5 0
    در شرکت توزيع اردبيل به کارکناني که خدماتي نيستند بيش 1400000 هزار تومان دريافتي دارند حالا بماند که به هر بهانه اي از جمله محرم- رمضان-کارانه-پول دفترو قلم-5روز مرخصي تشويقي با هزينه شرکت-پول برنج-و... به انها پول مي دهند-فقط يک سوال پيش مي آيدمگر ما نيروي انساني نيستيم ؟مگر ما راندمان کاريمان با انها چه فرقي دارد؟باور کنيد با بخشنامه و دستور مشکل حل نخواهد شد.که اگر قرار بود حل شود که سال قبل حل مي شد که دستور اقاي وزير رو فرستاده بودند.با تشکر
  • شركتي بانك رفاه IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
    2 0
    باسلام .جمعي ازشركتي هاي بانك رفاه هستيم باسابقه12سال وبالاتر .هروقت صحبت ازجذب نيرو ميشود مديران بانك رفاه امارفاميلاشون راميدن هركي هم اعتراض داره ديگه سركارنيات .پس دولت كي به قول خودش عمل ميكنه .كارمندان ومديران بانك رفاه شركتيهارامثل برده ميدونند.ميگن حقوق400هزارتومان ازسرتون زياده .
  • داريوش IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    2 1
    نيرمي شرکتي هستم در قيمت تنظيف مدرکم ديپلم ايا من وامسال من هم ميتوانند
  • شركتي بانك رفاه IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    1 0
    سلام،من نيروي شركتي بانك رفاه با14سال سابقه هستم ازروزي كه استخدام شدم تاحالادولت صدهاباروعده داد،به مانيامده راحت زندگي كنيم حالا هم بخوان جذب كنند سنمون بالاست پس بميريم بهتراست ،حيف است وقتمون راوقت اين بانك بيصاحب گذاشتيم سيگارميفروختيم راحترجوابگوزن وبچه ميشديم اقاي ايماني شماباحقوق چهارصدوپنجاه تومان ميتوني زندگي كني ماهي صدوپنجاه تومان اجاره بدي ماكه چيزي نخاستيم فقط وام مسكن تاكي بايد بباذلت زندگي كنيم
  • کارکنان شرکتي هسايار IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    2 0
    با سلام. چرا تغيير وضعيت شرکتي به قرارداد مستقيم با شرکت هواپيما سازي هسا اصفهان انجام نميگيرد وهيچ صحبتي هم نميشود؟
  • ابراهيم قاسمي IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    3 0
    تعدادي از پرسنل علوم پزشکي اصفهان به عنوان کمک بهيار در بيمارستان الزهرامشغول به کارند که تحت تبصره 3 و تبصره 4 به کار گرفته شده اند. کساني که تحت عنوان اين تبصره ها کار مي کنند از نظر نوع کار به هم تفاوتي ندارند اما از نظر حقوق و مزايا وضع کساني که تبصره 3 هستند بهتر است. چون در حکم آنها کمک بهيار ذکر شده اما در حکم تبصره چهاريها نيروي خدماتي عنوان شده است. بنابراين تبصره 3 حقوق و مزاياي کمک بهيار را مي گيرند که به دليل کار سخت از کمک بهيارهايي که در حکمشان نيروي خدماتي عنوان شده خيلي بيشتر است. در ضمن يک تعداد ليسانس پرستاري را تحت عنوان کمک بهيار و با مدرک ديپلمشان به کار گرفته اند و به آنها هم حقوق و مزاياي کمک بهيار را مي دهند و کار کمک بهيار را انجام مي دهند! من ميخواهم بدانم مسوولان از اين وضع کمک بهيارهاي علوم پزشکي مشهد اطلاع دارند ؟ واگر اطلاع دارند چرا اقدامي نمي کنند ؟
  • فرشاد IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
    6 0
    من 9ساله تو بانکه کشاورزي زنجان شرکتي هستم 1 بار کارمند نمونه شدم در ايران ولي چون شرکتي بودم قبول نکردند و شخص ديگر ي بجايه بنده معرفي کردند وبه همراه ريس شعبه جهت دريافت پاداش به تهران رفتند. من فرزند همکار هستم پدرم 30سال در همين شعبه زحمت کشيده و اکنون پدرم نفس هايه اخرش را ميکشد و از درد بيماريه سرطان که امانش رابريده و عوارض شيمي درماني بجايي رسانده که من ارزويه مرگ ميکنم برايش تا زود تر راهت شود مادرم هم سال قبل با سرطان فوت کرد وحتي شعبه 1 روز هم مرخصي نداد تا در زمان مرگش در کنارش باشم ودر اين وضعيت مدير استان زنجان در کمال ناباوري بعد از 9سال بدبختي کشيدن حکم اخراج بنده را صادر نموده باور کنيد شايد انتظار داشت به پايش مي افتادم يا به تهران رفته و التماس ميکردمشان دوباره قرار دادم را تمديد ميکردن مدير استان بازنشستگي سرطان فوت همسر با سرطان واسه تو هم شايد اتفاق بيافته
  • کارکنان شرکتي آبفارايلام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    5 0
    سلام ماجمعي ازکارکنان(بردگان)شرکتي اب وفاضلاب روستايي ايلام متاسفانه هميشه باقول قرارهاي دروغي مسئولين اين شرکت هنوز چندساله بلاتکليف مانده ايم توراخدا ادم قحطي بوده که اقاي دوستعلي مديرعامل اين شرکت کردن بخدا ادم ازرفتار واخلاقش خجالت ميکشه که بگه اين مدير عامل ادره مونه
  • نبي الله IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    5 0
    باسلام لطفا يک فکري براي مامورين قرائت وتوزيع برق که چشم وچراغ اداره اند به قول مسولين اما اصلا وضعيت شغلي آنها معلوم نيست و استرس شغلي دارند جهت تعين وضعيت از قراردادي به حداقل قرارداد مستقيم و ازبين بردن دست واسطه ها بکنيد .باتشکر
  • حريري IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    1 0
    کارمند روز مزد شرکت مخابرات هستم با8 سال سابقه با مدرک ليسانس ماهيانه 500 تومان حقوق ميگيرم در حالي که هم کاران رسمي با مدرک ديپلم ماهيانه 3 ميلييون تومان حقوق ميگيرند وهمگي مسول هستند وبا ما مثل برده رفتار ميکنند وشرکت مخابرات ابران از زماني که خصوصي شده بيشتر در حق ما ستم ميکند لطغا وضعيت قرار داد وافزايش حقوقمان را مشخص نماييد
  • عظیمی IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    1 0
    با سلام چرا شرکت مخابرات ایران به فکر نیروهای خصوصی یا همان پیمانکاری نیست در صورتی که همه ی کارها رااین نیروهاانجام میدهند ایا این شرکت باید همه ی فکر و ذکرش فقط پول وسود اوری باشد.نیروی کار منابع انسانی که یکی از ارکان مهم شرکت میباشدچی میشه.چرا طبق طرح طبقه بندی مشاغل حقوق نمیدن.خدا لعنت کند کسی که حق و حقوق کارگر را نمیدهد.ایا عدالت اینجوری .
  • ناشناس IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    3 0
    با سلام و ادب ، دارای فوق لیسانس مدیریت هستم و در ذیحسابی دهیاری چند سالی است مشغول بکار می باشم تورو خدا یه فکری بحال این ذیحسابان بدبخت دهیاریهای کشور بکنیداستخدام بشن دیگه پیر شدیم با استرس اینکه کی بالاخره استخدام میشیم چند سالیه همین جوری موندیم حتما منعکس کنید ما که فریادمون به جایی نمیرسه ممنونم
  • عطا آرش IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    0 0
    باسلام من 5سال هست مامور قراعت هستم در همدان امسال شرکتی با نفوذی که داشت با توجه به اینکه حتا مناقصه هم باخته بود ولی با پارتی کار را گرفت و از روز اول شروع به تحدید بچها به اخراج کرد و هزار کار که وظیفه ما نبست را به بند قرارداد اضافه کرد و حتا قرارداد را تا به این لحظه به ما نشان نداده و با تحدید از ما امضا گرفتن لطفا رسیدگی کنید با تشکر