قدس آنلاین: مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی دومین جایگاه کشور را به لحاظ ظرفیت رسانه‌ای داراست و در این حوزه تلاش می‌شود که ضمن حفظ این جایگاه به سمت پیشرفت و تقویت آن حرکت کنیم.

خراسان رضوی به لحاظ ظرفیت رسانه‌ای در جایگاه دوم کشور قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین، جواد علما در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: نشست مدیران بسیج رسانه سراسر کشور به صورت فصلی برگزار می‌شود و مشهد میزبان هشتیمن دوره این همایش بود.

نزدیک به دو سال است که از عمر فعالیت بسیج رسانه خراسان رضوی می‌گذرد و در این مدت خوشبختانه اقدامات خوبی در این مجموعه صورت پذیرفته، هرچند که با شرایط ایده‌آل هنوز فاصله داریم.

وی افزود: تشکیل، تثبیت، توسعه و پیشرفت 4 مرحله بسیار مهم بوده که مراحل اول و دوم را پشت‌سر گذاشتیم و در حال اجرای مرحله سوم هستیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه درحال حاضر 9 دفتر بسیج رسانه در خراسان رضوی فعال است، گفت: انجمن دانش‌آموزان فعال رسانه‌ای و انجمن پیشکسوتان رسانه خراسان رضوی هم از امروز شروع به کار می‌کنند.

علما تصریح کرد: تبادل آرا، نقد منصفانه و اطلاع‌رسانی شفاف سه خواسته مهم مقام معظم رهبری از فعالان رسانه‌ای بوده و در این راستا دو مرکز آموزشی افرا (آموزش فعالان رسانه‌ای ایران) و اندیشکده افق رسانه راه‌اندازی می‌شود.

وی تأکید کرد: خراسان رضوی دومین جایگاه کشور را به لحاظ ظرفیت رسانه‌ای داراست و در این حوزه تلاش می‌شود که ضمن حفظ این جایگاه به سمت پیشرفت و تقویت آن حرکت کنیم.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.