قدس آنلاین – رها واعظی: برخی گزارش های غیر رسمی از رونمایی هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در روز پنجشنبه خبر داده اند.

آیا هدست واقعیت مجازی Oculus Rift، روز پنجشنبه رونمایی خواهد شد؟

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، هر چند که برخی گزارش های غیر رسمی از رونمایی هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در روز پنجشنبه خبر داده اند، اما هنوز هیچ منبع رسمی موثقی این خبر را تایید نکرده است و برای اطمینان از این خبر باید تا روزهای آینده منتظر ماند.

خبر انتشار هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در روز پنجشنبه، توسط Geoff Keighley، یک روزنامه نگار در حوزه ی بازی های ویدیویی، منتشر شد.

وی در توییتر خود نوشت: Oculus Rift در روز پنجشنبه سوم دسامبر، ساعت 9 شب و در مراسم The Game Awards رونمایی خواهد شد.

با توجه به این خبر و سایر خبرهای منتشر شده از افراد مختلف در این خصوص، احتمال می رود که هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در پایان همین هفته رونمایی شود.

البته تاریخ انتشار و عرضه ی آن، مدتی طول می کشد. بنا بر گزارش های غیر رسمی، این هدست واقعیت مجازی در نیمه ی اول سال 2016 به دست مشتاقان تکنولوژی خواهد رسید.

البته ظاهرا هنوز برخی امکانات از جمله؛ دریافت سازگاری با سیستم های مختلف، پشتیبانی از هدست در سیستم عامل های جدید و یا برنامه ریزی زمانی مناسب برای مدت زمان استفاده از هدست توسط کاربران، باید بر روی Oculus Rift ایجاد شود.

توسعه ی Oculus Rift از سال 2012 آغاز شد و در سال 2014، فیس بوک توانست Oculus VR را عرضه کند.

Gear VR سامسونگ نیز که در واقع یک هدست واقعیت مجازی قدرتمند Oculus می باشد و با گلکسی نوت 5 و همچنین گوشی هوشمند گلکسی S6 سازگار است، تا نیمه ی اول ماه جاری عرضه خواهد شد.

مراسم The Game Awards نیز مربوط به کنسول های بازی و بازی های ویدیویی و همچنین خدمات و امکانات مربوط به آن ها می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.