رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: از جمله فعالیت‌های بسیج رسانه در سال ۹۴ راه‌اندازی ۳ دفتر در نیشابور، کاشمر و تربت حیدریه بود و تا پایان امسال هم دفاتر گناباد، سبزوار و قوچان نیز افتتاح می‌شود.

دفاتر بسیج رسانه گناباد، سبزوار و قوچان تا پایان سال افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، جواد علما ظهر امروز در مراسم سالگرد تأسیس بسیج رسانه و گرامیداشت نام و یاد شهید غلامرضا رهبر که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: درکنار توسعه کمی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی که با افزایش دفاتر استانی همراه بوده به توسعه کیفی فعالیت‌های این بسیج هم توجه شده است.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های بسیج رسانه در سال 94 راه‌اندازی 3 دفتر در نیشابور، کاشمر و تربت حیدریه بود و تا پایان امسال هم دفاتر گناباد، سبزوار و قوچان نیز افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت 3 سال از عمر بسیج رسانه خراسان رضوی از مدیران رسانه‌ای استان دعوت شده تا عضو شورای عالی بسیج رسانه شوند و در این رابطه 9 نشست تخصصی در نمایشگاه‌های قرآن و عترت و عفاف و حجاب داشتیم.

علما تصریح کرد: انجمن‌های دانش‌آموزی و پیشکسوتان بسیج رسانه خراسان رضوی راه‌اندازی شده که خوشبختانه انجمن دانش‌آموزی خوب بوده اما متأسفانه از تجربه پیشکسوتان به خوبی استفاده نشده است.

وی تأکید کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی مراکز آموزشی بوده که در این راستا مرکز افرا و اندیشکده اُفُق راه‌اندازی شده و در آن به منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای انتخاباتی توجه شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی عنوان کرد: در بحث مقالات زائران پیاده اربعین حسینی 17 مقاله تولیدی و 3 مقاله گردآوری شده، آماده شده است.

علما گفت: توجه ویژه‌ای به بحث زائر شده و در این راستا خدمات اسکان در مشهد با تخفیف 60 درصد به فعالان رسانه‌ای در زمان‌های غیرپیک ارائه می‌شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط این مجموعه می‌توان به برگزاری همایش کشوری بسیج رسانه، همایش رسانه و پدافندغیرعامل با همکاری استانداری خراسان رضوی، تهیهه گزارشات مردمی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و بازنشر آن در فضای مجازی اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی بیان کرد: از دیگر اقدامات این سازمان در آستانه انتخابات هفتم اسفند ما برگزاری 3 نشست تخصصی با موضوع دغدغه‌ها و راهکارهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در بحث انتخابات بوده که تا قبل تاریخ برگزاری انتخابات دو مجلس به میزبانی 3 رسانه خراسان رضوی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.