مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد (بازرسی)سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت:سامانه گزارشهای مردمی با هدف دریافت نظرهای مردم و بهبود ارائه خدمات بر روی پورتال این سازمان راه اندازی شده است.

سامانه گزارش های مردمی رگولاتوری راه اندازی شد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، حسن مهدوی افزود: فرایند دریافت گزارش های مردمی تا پیش از راه اندازی این سامانه، به شیوه های دیگری از جمله صندوق های نصب شده در ساختمان و دبیرخانه سازمان انجام می شد ، و با راه اندازی سامانه مزبور ،مکانیزه شده است.
وی اضافه کرد: استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و مرتبط با شغل از سوی کارمندان دستگاههای اجرائی در همه سطوح تخلف محسوب می شود که دفتر بازرسی رگولاتوری به صورت مستقیم با انجام بازرسی های مستمر داخلی توسط بازرسان معتمد و متخصص بر اجرای قانون در این بخش نظارت می کند.
مهدوی گفت : علاوه بر نظارت های مستقیم، اکنون در سامانه گزارش های مردمی ،امکان دریافت و پیگیری گزارشهای مردمی از تخلف های اداری فراهم شده است.
سامانه دریافت گزارشهای مردمی در پورتال رگولاتوری، بخش معرفی سازمان، دفاتر ستادی، دفتر مدیریت عملکرد بارگذاری شده است.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با استناد به ماده 7 قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات مصوب 19 آذر 1382 مجلس شورای اسلامی از تجمیع معاونت امور مخابراتی وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات و اداره کل ارتباطات رادیویی، با هدف ایفای وظایف و اختیارات حاکمیتی، نظارتی و اجرایی در بخش تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وابسته به وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات تاسیس شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.