۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 338472

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از پایان رقابتهای چهار وزن نخست جام تختی اظهارات جالب توجه و صریحی را مطرح کرد که مطمئنا تکلیف برخی از اردونشینان با این گفته‌ها مشخص شد!

چهار مسافر آسیایی کشتی مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، آقای خاص کشتی یکی از ناظران ویژه و ششدانگ رقابتهای جام تختی امسال بود است که بعد از مدتی غیبت و بازگشت مجدد به راس امور تیم ملی، دوباره در این دوره از رقابتها با مسئولیتی رسمی حضور دارد.

وی در همان ابتدای امر به عدم حضور تیمهای خارجی توانمند و نامدار واکنش نشان داد و گفت: بار دیگر مسایل سیاسی باعث شد تا برخی از تیمهای خارجی ناتونند در جام تختی حضور یابند که مطمئنا اگر این چنین نبود ما می توانستیم نفرات خودمان را با دقت و کیفیت بیشتذی ارزیابی کنیم. البته نباید از این واقعیت نیز گذشت که مدعیان داخلی هم هر چه در چنته داشتند رو کردند و گاها مبارزات حساس و دیدنی را رقم زدند.

محمد بنا پیکارهای امروز جمعه را نسبت به روزگذشته باهیجان و حساسیت بیشتری خواند و گفت: مطمئنا پیکارهای  روز دوم به ویژه در اوزان ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم می تواند رقابتهایی در سطح مسابقات جهانی را بوجود آورد که باید منتظر ماند و دید.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از کشتی گیران باتجربه به سادگی مغلوب شدند نیز گفت: در این باره باید به عملکرد ضعیف حاجی‌پور در وزن ۵۹ کیلوگرم اشاره کنم که واقعا جای تامل و ناراحتی دارد. او قبل از تورنمنت باکو درخواست کرد انفرادی تمرین کند و حتی قرار شد تمریناتش را با برنامه در مازندران دنبال کند که ما هم موافقت کردیم اما با عملکردش در جام تختی نشان داد که دیگر جایگاهی در تیم ملی نخواهد داشت. کشتی‌گیری مثل حاجی‌پور ،دنیای استعداد بود که فدای تفکرات خودش در زندگی و تمرین شد و مدام درجا زد.

وی در ادامه به کشتی‌های خوب و راضی‌کننده برخی از فرنگی‌کاران اشاره کرد و افزود: نفراتی مانند ارسلان، مردانی و عبدولی خوب کشتی گرفتن و در واقع برخی از برد و باخت ها هم با توجه به برنامه های مدون ما، باعث رضایت و خوشحالی است. مثلا محمدعلی گرایی در جام باشگاه‌های جهان توانست زیدوند را ببرد اما در جام تختی به ارسلان باخت. من از این نتیجه چندان ناراضی نبودم چون مشخص شد گرایی باید از این پس در وزن ۷۱ کیلو کشتی بگیرد.

محمد بنا با اظهار رضایت از بهنام مهدیزاده به رغم باخت دور از انتظارش نیز گفت: مهدی‌زاده در فرم کشتی‌ گرفتن خود خیلی اشتباه و غفلت داشت و در نهایت ضربه شد اما چیزی از توانایی و  شایستگی‌ او کم نمی‌شود . بهنام باید در کنار باباجان‌زاده و قاسمی به تیم ملی کمک کند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خاتمه اظهار داشت: سامان عبدولی،مهدی زیدوند،مهدی علیاری و امیر قاسمی منجزی به عنوان نفرات برتر اوزان نخست جام تختی فعلا به عنوان مسافران رقابتهای قهرمانی آسیا انتخاب شدندکه البته باید در این خصوص ارزیابی و تصمیم نهایی صورت گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.