مدیر پروژه‌های پویانمایی موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از اقبال عمومی به نمایش فیلم سینمایی «در مسیر باران»، محصول پویانمایی موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در کاخ مردمی جشنواره فجر(پردیس ملت) خبر داد.

«در مسیر باران» در کاخ مردمی جشنواره فجر مورد اقبال عمومی قرار گرفت
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، محمد ظریف صدر گفت: «در مسیر باران» به کارگردانی حامد کاتبی و نویسندگی سعید تشکری و مهدی سیم‌ریز، چهارمین روز از جشنواره فجر ساعت 15 در پردیس ملت به نمایش درآمد و با استقبال عموم مواجه شد.

وی افزود: در این نوبت اکران، علاوه بر علاقه‌مندان حوزه پویانمایی، حامد کاتبی کارگردان فیلم و روانبخش صادقی مسئول کانون آسیفا(انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن ایران) و سایر کارگردان‌های 7 محصول پویانمایی راه یافته به جشنواره فجر نیز حضور داشتند که پس از پایان نمایش «در مسیر باران»، همه با رضایت سالن را ترک کردند.
مدیر پروژه‌های پویانمایی موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در ادامه از مجموع پویانمایی‌های راه‌یافته به جشنواره سخن گفت و ضمن گلایه از کم‌لطفی مسئولان جشنواره فجر نسبت به تولیدات پویانمایی اظهار کرد: اعتراض به این کم‌لطفی‌ها موجب شد مسئولان فجر برای اکران یکی از پویانمایی‌های راه یافته به کاخ جشنواره اعلام آمادگی کنند که این اثر چهارشنبه 21 بهمن در برج میلاد اکران خواهد شد.
ظریف‌صدر همچنین از قول مساعد مسئولان جشنواره فجر برای اختصاص بخشی ویژه پویانمایی در دوره‌های بعدی جشنواره فیلم فجر خبر داد.
گفتنی است؛ «در مسیر باران» یک اثر پویانمایی سه بعدی از تولیدات موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی است که در تولید آن 150 هنرمند نقش داشته‌اند. این پروژه عظیم سینمایی مضمونی رضوی دارد و هنرمندانی چون امین زندگانی و رحیم نوروزی در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.