قدس آنلاین:استاندار خراسان شمالی گفت: حضور مردم در عرصه‌های انقلاب، سبب اقتدار ملی و پیشرفت و توسعه خواهد شد.

حضور مردم در عرصه‌های انقلاب، سبب اقتدار ملی و پیشرفت و توسعه خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،سید علی اکبر پرویزی پس از انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران  گفت: سعی داریم امانت دار واقعی رای مردم در این دوره از انتخابات باشیم.

وی  ازحضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای در ساعات اولیه انتخابات تشکر کرد و گفت: امیدواریم تصمیم و رای مردم در انتخاب نمایندگان باعث پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور شود.
وی با بیان اینکه هر رای که مردم در صندوق ها می ریزنند نشانی از امید آنها برای توسعه ، پیشرفت و آبادانی است افزود: ما نیز سعی می کنیم با برگزاری انتخاباتی سالم امانت دار واقعی رای آنان باشیم.
وی افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای ضامن اقتدار و عزت کشور است و از آنجایی که برنامه ششم توسعه در حال تهیه و تدوین است بر اهمیت این دوره از مجلس شورای اسلامی برای کشور با توجه به شرایط جدید و دستاوردهای پساجرم افزوده می شود چرا که این نمایندگان باید این برنامه توسعه را تنظیم کنند و از این جهت نقش بسیار مهمی دارند.
امام جمعه بجنورد نیز حضور گسترده مردم در انتخابات را نماد استکبارستیزی انقلاب اسلامی به جهانیان دانست

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی گفت: ملت غیور ایران همیشه در صحنه است و با حضور گسترده در این انتخابات دشمنان نا امید و مایوس خواهند شد.

وی افزود: راهی که مردم از اول انقلاب در پیش گرفته اند هم اکنون نیز بر آن پایبند هستند و همچنان بر عقیده خود محکم ایستاده اند.

سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز از همکاری خوب مردم و نامزد ها در دوران تبلیغات در خصوص حفظ در نظم و رعایت قانون تشکر کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی نیز گفت:300 خبرنگار ،عکاس از رسانه های مکتوب و خبرگزاری صدا و سیمای استان شکوه حماسه هفتم اسفند را پوشش خبری و تصویری دادند.

ولی قلیچی افزود: برای آسان سازی فرآیند اطلاع رسانی ، در ستاد انتخابات استان و تمامی فرمانداری شهرستان ها اتاق خبر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس برای خبرنگاران تشکیل شد.

وی بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رسانه ها در این امر مهم تاکید کرد و افزود: رسانه ها در به تصویر کشیدن شکوه انتخابات و افزایش مشارکت نقش ارزنده ای بر عهده دارند.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.