ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که اینترنت نقش مهمی در دریبل های وی داشته است.

پشت پرده دریبل های نیمار/ نقل مهم اینترنت در تکنیک ستاره برزیلی

به گزارش قدس آنلاین، نیمار یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا است و با تکنیک فوق العاده اش همگان را شگفت زده می کند. وی در کنار سوارز و مسی به گفته خیلی ها بهترین مثلث هجومی جهان را تشکیل داده است. وی در باشگاه سانتوس رشد کرده است و اکنون کاپیتان تیم ملی برزیل است.

نیمار همچنان روبینیو را الگو خود می داند و گفته است در نوجوانی از حرکات او تقلید می کرده است. نیمار اعتقاد دارد هنوز به سطح روبینیو نرسیده است. در اواسط دهه نخست قرن 21 روبینیو در تیم های سانتوس و رئال مادرید و تیم ملی برزیل حیرت آور بازی می کرد.

بازیکن تیم بارسلونا در این باره می گوید: من فوتبالم را از شش سالگی و دوران مدرسه آغاز کردم. این اولین قدم من در فوتبال بود، میان آن بچه ها. اما از زمانی که طرفدار سانتوس شدم، روبینیو بازیکن مورد علاقه من بوده است. او بزرگترین الگوی من است.  من چیز های زیادی از فوتبال یاد گرفته ام اما هنوز هم طرفدار روبینیو هستم. من همیشه سعی می کردم از او تقلید کنم. از نحوه بازی اش، دریبل هایش و گل هایش. روزی تا حدی به سطح او خواهم رسید.

او درباره یادگیری دریبل های خود توضیح می دهد: من تکنیک و دریبل هایم را از اینترنت به همراه دوستانم پیدا می کنم. من از ویدیو های اینترنتی و دوستانم دریبل و حرکات تکنیکی یاد می گیرم و آن ها را بار ها و بار ها تکرار می کنم تا بتوانم آن ها را در زمین انجام دهم. من سعی می کنم در زمین دریبل های ساده و زیبا بزنم.

نیمار اعتقاد ندارد که حرکات نمایشی اش در زمین برای تحقیر حریف و از روی غرور است. او در این باره پاسخ می دهد: من چند دریبل زده ام که مردم درباره آن ها صحبت می کنند و کسانی که از هنر فوتبال لذت نمی برند این مسائل را مطرح می کنند. اما من به این مسائل توجهی نمی کنم. من همیشه برای دلیلی دریبل می زنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.