عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: دولت تدبیر و امید با هر روشی به دنبال نگه داشتن فضا تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است و در این راه مصالح ملی کشور را نادیده می‌گیرد.

دولت تدبیر و امید مصالح ملی کشور را نادیده می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، صدیقه شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با اشاره به اظهار اخیر رئیس‌جمهور و سوءاستفاده مخالفان نظام از اینگونه اظهارات، گفت: متاسفانه آقای روحانی به جای پرداختن به مشکلاتی معیشتی و رکود سنگین حاکم بر جامعه اظهارات حاشیه ای مطرح می‌کنند که جای تعجب دارد.

وی افزود: به نظر می‌رسد دولت تدبیر و امید با هر روشی به دنبال نگه داشتن فضا تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است و در این راه مصالح ملی کشور را نادیده می‌گیرد؛ آقای روحانی به جای ایجاد حاشیه برای کشور باید توضیح بدهند وعده‌هایشان به کجا رسیده است؟

شاکری تاکید کرد: بعد از اجرای برجام هیچ گشایشی در معیشت مردم رخ نداده و هر روز شاهد گستاخی دشمنان علیه ملت ایران هستیم که نقطه اوج آن دزدی بین المللی 2 میلیارد دلاری اموال ملت ایران بود به همین دلیل به شخص رئیس‌جمهور و مشاوران وی توصیه می‌کنیم امنیت ملی را فدای منافع سیاسی نکنند و به دلیل ناکامی در تحقق وعده‌هایی که داده‌اند دست به هر اقدام نسنجیده‌ای نزنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.