سفارت آمریکا در ونزوئلا اعلام کرده است که عمده خدمات کنسولی خود را به حالت تعلیق درآورده است.

سفارت آمریکا در ونزوئلا نیمه تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سفارت آمریکا در کشور ونزوئلا خدمات خود را در به حالت تعلیق درآورده است. کمبود کارکنان بخش کنسولی دلیل این تعلیق اعلام شده است. سفارت آمریکا روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد وزارت خارجه ونزوئلا ماه هاست تقاضای ویزای کارکنان سفارت را رد کرده، و از این نظر سفارتخانه با کمبود پرسنل روبرو شده است. در این اطلاعیه که بر روی وبسایت سفارت منتشر شده، آمده است تا اطلاع ثانوی وقت جدیدی برای متقاضیان ویزا اختصاص داده نخواهد شد، اما خدمات کنسولی بطور محدود برای تمدید رواید صادر شده یا امور دیگر ادامه می‌یابد. تعلل دولت نیکلاس مادورو برای صدور ویزای کارکنان سفارت آمریکا، همچنین باعث شده است که متخصصان مربوطه نتوانند برای نصب و راه اندازی سیستم‌های کامپیوتری سفارت، وارد کاراکاس شوند.
رئیس جمهوری ونزوئلا سال گذشته، در واکنش به اقدامات آمریکا علیه دولتش به سفارت ایالات متحده دستور داد تا تعداد کارکنانش در سفارت را کاهش دهد. رئیس جمهور ونزوئلا می گوید آمریکا مردم این کشور را علیه دولت تحریک می کند.
تظاهرات ضددولتی روز چهارشنبه، سومین تظاهرات در طول یک هفته گذشته و پس از آن برگزار شد که رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام وضعیت اضطراری در کشور کرد.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.