قدس آنلاین - ایلام: معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: ۴۶ طرح با بیش از ۱۳۰ میلیارد ريال در شهرستان چرداول به بهره برداری رسید.

هزینه ۱۳۰ میلیارد ريالی ۴۶ طرح در چرداول

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حسین کلانتری با تبریک هفته دولت و با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید 46 طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی، زیربنایی و کشاورزی شهرستان چرداول به بهره برداری رسیده است، اظهارداشت: این طرح ها شامل چهار طرح راه سازی، افتتاح گاز رسانی به روستاهای بخش زاگرس و کلنگ زنی مدرسه روستایی و ... بوده که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه این پروژه ها دو پروژه مجتمع آبرسانی شهر شباب با اعتباری بالغ بر ۳0۰ میلیارد ريال و مجموعه فاضلاب شهر سرابله با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال که در روزهای آتی این پروژه ها توسط استاندار محترم و نماینده ای از دولت تدبیر و امید هم کلنگ زنی و هم افتتاح می شوند، افزود: این 46 طرح که با بیش از 130 میلیارد ريال اعتبار در شهرستان چرداول افتتاح و به بهره برداری رسید در راستای خدمتگزاری دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان چرداول بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در جریان بازدید از ناحیه صنعتی شباب با تأکید بر اینکه سرمایه گذاری تنها در سایه تأمین امنیت میسر می شود و بایستی از تأمین کنندگان امنیت پایدار در استان و  شهرستان تشکر کرد، خاطرنشان ساخت: در حالیکه به نوعی همه ما را در جغرافیای ایران بعنوان نقاط دور دست و مرزی می شناسند، اما سرمایه گذار از مرکز به استان سفر می کند و در این شهرستان، بخش و ناحیه صنعتی سرمایه گذاری می کند و این بدان معناست که امینت پایدار جمهوری اسلامی در هر نقطه ای ساری و جاری است.

گفتنی است شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در مسیر راه بین المللی کربلا قرار دارد و یکی از شهرستان های در حال توسعه ایلام است که پتانسیل عظیمی در بخشهای کشاورزی و صنعت دارد که نیازمند توجه ویژه دولتمردان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.