قدس آنلاین - یزد : فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت : رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از مرز عادت‌های جنگی و انسانی عبور کردند.

 رزمندگان ایران اسلامی از مرز عادت‌های جنگی و انسانی عبور کردند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سردار اکبر فتوحی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید، اظهار داشت : حراست از دستاورهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ضروری می باشد  ویژگی و خلاقیت رزمندگان  دفاع مقدس  باید به نسل جدید منتقل شود.

 وی افزود: تغییر مرز عادت‌ها و استفاده از اصل غافلگیری و تکیه بر داشته‌ها، از جمله ویژگی‌های رزمندگان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

فتوحی دو بال توکل به خدا و دشمن شناسی را از دیگر ویژگی‌های رزمندگان اسلام دانست و گفت: خلاقیت و نوآوری و تشکیل اتاق فکر نقش مهمی در پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده است.

فرمانده سپاه الغدیر پایبندی به اعتقادات دینی را از دیگر ویژگی‌های رزمندگان سپاه اسلام دانست و افزود: تکریم اسیران عراقی طبق احکام اسلام از دیگر عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بود.

وی خاطرنشان ساخت  : هفته دفاع مقدس اوج اقتدار و عزت ملت قهرمان ایران است که با وجود توطئه های دشمنان در 38 سال گذشته به برکت ایثار و جانفشانی های رزمندگان جان برکف حاصل آمده است.
فتوحی تصریح کرد : هفته دفاع مقدس یک فرصت است تا بنحو شایسته توسط رزمندگان و یادگاران آن دوران، رشادت ها و ایثارگری هایی که برای حفظ کیان اسلامی خلق شده، برای آحاد ملت به خصوص نسل جوان تبیین شود .
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین جوانان را سدی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان و عوامل آنها دانست و گفت: در هفته بزرگداشت دفاع مقدس در استان مهمترین برنامه هادر راستای تبیین ابعاد دوران دفاع است

وی با اشاره به نقش شاخص رزمندگان یزدی در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: تبعیت و اطاعت‌پذیری مهمترین ویژگی رزمندگان یزدی بوده و است.

فرمانده سپاه الغدیر،‌" اقتدار، صلابت: را عنوان روز اول،‌"شهیدان،‌ایثارگران،‌سربازان و فخرآفرینان" را عنوان روز دوم،‌"معنویت،‌وحدت ملی، خانواده و سلامت" را عنوان روز سوم،‌"دانش پژوهان، نخبگان، هنرمندان" عنوان روز چهارم،"اقتصاد مقاومتی،‌پشتیبانی مردمی و اصناف،‌آمادگی دفاعی" عنوان روز پنجم،‌"پیشکسوتان، رزمندگان، عزت مداری" عنوان روز ششم،‌"بصیرت افزایی، بیداری اسلامی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی" عنوان روز هفتم و عبارت" فرماندهان،‌مسئولان، حماسه آفرینان و ولایت مداران" به عنوان نام روز آخر هفته دفاع مقدس امسال تعیین شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.