قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: رقابت‌های ورزشی معلولان کشورهای اسلامی در اردیبهشت سال آینده در جمهوری آذربایجان فرصت خوبی برای مطرح کردن ورزشکاران استان است و باید با تمام توان در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

برگزاری رقابت‌های ورزشی معلولان کشورهای اسلامی اردیبهشت سال آینده در جمهوری آذربایجان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده  در مراسم تجلیل از مدال‌آوران، ورزشکاران و مربیان استان در رقابت‌های پارالمپیک 2016، اظهار داشت: حضور ورزشکاران معلول در میادین ورزشی، با اهمیت‌تر از حضور افراد سالم است و علاوه بر تلاش آنها برای کسب قهرمانی، اراده استوار انسان برای رسیدن به هدف را به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه حضور ورزشکاران معلول، نشان از عزت و عظمت روحی آنان است، گفت: این ورزشکاران باید برای کل جامعه الگو باشند.

جبارزاده با تبریک موفقیت ورزشکاران استان در رقابت‌های پارالمپیک، گفت: همه ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها چه آنها که موفق به کسب مدال شدند و چه آنها که از رسیدن به مدال بازماندند مایه افتخار ما هستند و تلاش و کوشش آنها نادیده گرفته نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خصوصیت میادین ورزشی این است که مسابقه، پایان رقابت نیست بلکه آغاز یک حرکت دیگر است و امیدوارم در مسابقات آتی شاهد موفقیت بیشتر ورزشکاران استان باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از مسؤولان ورزش استان، بر کسب آمادگی تیم‌های ورزشی جانبازان و معلولان برای حضور پرقدرت در میادین بین‌المللی تأکید کرد و گفت: رقابت‌های ورزشی معلولان کشورهای اسلامی در اردیبهشت سال آینده در جمهوری آذربایجان فرصت خوبی برای مطرح کردن ورزشکاران استان است و باید با تمام توان در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

وی کسب سه مدال توسط ورزشکاران استان در پارالمپیک 2016 را امیدوارکننده دانست و افزود: باید امکانات و مقدمات لازم فراهم شود تا بتوانیم در هر 23 رشته پارالمپیک نماینده داشته باشیم.

جبارزاده افزود: اطمینان دارم که با تلاش ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران ورزش جانبازان و معلولان در عرصه‌های آتی شاهد حضور موفق ورزشکاران استان خواهیم بود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ورزشکاران جانباز و معلول باید به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شوند، از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست با هماهنگی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، زمینه حضور این ورزشکاران در مراکز آموزشی و دانشگاهی را فراهم کند.

جمشید نظمی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم در این مراسم با بیان این که شش ورزشکار و چهار مربی از استان، عضو کاروان جمهوری اسلامی ایران در پارالمپیک 2016 بودند، گفت: سه نفر از ورزشکاران ما موفق به کسب مدال در این رقابت‌ها شدند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از اعضای کاروان استان آذربایجان شرقی در رقابت‌های پارالمپیک 2016 تجلیل و قدردانی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.