قدس آنلاین-ایلام-غلامرضا محمدمرادی: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: خروج از مرز مهران صرفاً با گذرنامه و ویزای معتبر امکان پذیر است.

خروج از مرز مهران صرفاً با گذرنامه و ویزای معتبر

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا نظری در مصاحبه با جمعی از اصحاب مطبوعات و رسانه های استان با بیان اینکه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی به‌عنوان مسئول کمیته فرهنگی در قرارگاه اربعین امام علی(ع) استان انجام وظیفه می نماید، اظهار داشت: با همکاری سایر نهادهای فرهنگی و رسانه های دیداری و شنیداری استان، نیروی انتظامی در تلاش است تا امسال برنامه‌های فرهنگی مطلوبی را در ایام اربعین حسینی اجراء نماید.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در حوزه کمیته فرهنگی، چندین جلسه برگزارشده است، افزود: در تلاش هستیم تا با همکاری اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، زمینه اطلاع رسانی سریع، صحیح و صریح را در ایام اربعین حسینی فراهم نماییم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام بر برگزاری باشکوه کنگره عظیم اربعین امسال تأکید کرد و بیان داشت: امید است باهمفکری و همکاری ستاد اربعین و آحاد مختلف استان، شور و شعور حسینی را بهتر از سنوات گذشته، در دروازه عتبات عالیات به نمایش بگذاریم.

محمدرضا نظری با بیان اینکه امسال فرمانده انتظامی استان، فرمانده میدان اجرای برنامه اربعین حسینی در بعد امنیتی و انتظامی است، یادآور شد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری همایش باشکوه اربعین حسینی در سالجاری اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها؛ نیروهای عملیاتی در حوزه جنگ نرم هستند، خاطرنشان ساخت: با همکاری مجموعه ناجا و اصحاب رسانه، تلاش خواهد شد که در سال جاری، تردد خبرنگاران به پایانه مرزی مهران تسهیل و تسریع یابد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام مرز مهران را امن ترین و نزدیکترین مرز زمینی کشور ارزیابی و تصریح کرد: امیدواریم که خبرنگاران با سرعت و دقت بتوانند حضور پرشور و سراسر شعور مردم را در مراسم اربعین امسال رصد و منتشر نمایند.  

محمدرضا نظری با بیان اینکه مشکلات و نارسایی‌های اربعین سال گذشته احصاء شده است، تأکید کرد: مهم‌ترین اولویت کاری نیروی انتظامی از  ابتدای سال جاری، موضوع اربعین حسینی بوده و در این راستا اقدامات خوبی به سرانجام رسیده است.

وی به تلاش نیروی انتظامی استان برای برقراری نظم ترافیکی و امنیتی برای تردد آسان زوار در اربعین سال جاری، اشاره کرد و گفت: هم اکنون در پایانه مرزی مهران 96 گیت برای خروج زوار از مرز فعال است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با تأکید بر اینکه خروج زائران از مرز مهران صرفاً با گذرنامه و ویزای معتبر امکان پذیر است، اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به موقع و سریع‌ به زوار، از عموم مردم تقاضا می شود که از مراجعه بدون ویزا و گذرنامه معتبر به پایانه مرزی مهران جداً خودداری کنند.

محمدرضا نظری با بیان اینکه درصورت تکمیل بودن مدارک، خروج از گیت ها و عبور از مرز در سریع ترین زمان ممکن و بدون معطلی انجام می گیرد، افزود: زمینه برای خروج روزانه 300 هزار زائر از مرز مهران فراهم است و امیدواریم که زوار عزیز نهایت همکاری و همراهی را در این خصوص داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.