قدس آنلاین-ایلام: استاندار ایلام گفت: تا کنون ۵۰ هزار سیمکارت رایتل و ۱۰ هزار سیمکارت همراه اول برای استان ایلام در نظر گرفته شده است که به خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت و ثبت نام کرده اند، اهداء خواهد شد.

اهداء ۶۰ هزار سیمکارت به خانوارهای ایلامی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ با اشاره به شرکت کم نظیر مردم استان در مرحله سرشماری اینترنتی، اظهار داشت: از مردم استان به خاطر مشارکت در سرشماری اینترنتی قدردانی می کنم.

وی با تقدیر از مجریان برگزاری سرشماری در استان، افزود: ایلام در حال حاضر در سرشماری حضوری، در رده چهارم کشور قرار دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه در سرشماری اینترنتی ۵۶ هزار نفر برای استان ایلام هدف گذاری شده بود و مشارکت مردم  استان بسیار بیشتر از این رقم بوده است، بیان داشت: در حال حاضر در سرشماری اینترنتی در استان ۳۱ درصد جمعیت مورد سرشماری قرار گرفته اند.

محمدرضا مروارید با اشاره به اینکه مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی در برخی از شهرستان ها تا ۴۵ درصد هم رسیده است، یادآور شد: تلاش ما این است در سریعترین زمان ممکن نسبت به سرشماری کل استان اقدامات لازم را به عمل آوریم.

 وی با بیان اینکه تلاش خواهد شد تا قبل از اربعین، سرشماری حضوری در کل شهرستان مهران به اتمام برسد، خاطرنشان ساخت: روند سرشماری نشان از این دارد که می توان در حداقل زمان ممکن پایان کار را اعلام نمود.

استاندار ایلام با اشاره به هدایای در نظر گرفته شده برای ثبت نام در سرشماری اینترنتی، تصریح کرد: ۵۰ هزار سیم کارت هدیه رایتل به استان اختصاص یافته است که هماهنگی های لازم برای تحویل این سیم کارت ها صورت خواهد گرفت.

 محمدرضا مروارید تأکید کرد: ۱۰هزار قطعه سیم کارت همراه اول نیز برای استان در نظر گرفته شده که امیدواریم تعداد این سیم کارت ها افزایش یابد و به کل خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت نموده اند، یک سیم کارت اهدا شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.