قدس آنلاین: سرمربی تیم پدیده خراسان در رابطه با برنامه‌های این تیم در رقابت‌های جام حذفی، گفت: در کنار مسابقات لیگ برتر، برای مسابقات جام حذفی برنامه داریم و می‌خواهیم مسیر رسیدن به قهرمانی در این مسابقات را با قدرت ادامه دهیم.

مسیر رسیدن به قهرمانی در مسابقات جام حذفی را با قدرت ادامه دهیم

محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: مدیریت و کادر فنی هرکدام کارخودشان را انجام می‌دهند و حمایت صورت‌گرفته توسط مدیرعامل باشگاه از کادر فنی مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و قطعاً با تلاش بیشتر اُفُق‌های روشن‌تری را تا نیم فصل و پایان فصل می‌بینیم تا شرمنده هواداران خوب تیم پدیده نشویم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت رسیدن به رتبه‌های بالاتر را در پایان فصل داریم، افزود: همانطور که مدیرعامل باشگاه اعلام کرد در پایان فصل جزو 6 تیم بالای جدول هستیم و باید بگویم که با تلاش و پشتکار بازیکنان رسیدن به این جایگاه دور از دسترس نیست.

سرمربی تیم پدیده خراسان با اشاره به وضعیت کنونی این تیم در جدول مسابقات، خاطرنشان کرد: با پایان یافتن هفته دهم لیگ برتر یک سوم از لیگ شانزدهم به پایان رسید و پدیده با کسب 1.1 امتیاز از هربازی با 11 امتیاز که حاصل 2 برد، 5 مساوی و 3 باخت بوده در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد و این جایگاه قطعاً با تلاش و کوشش بیشتر ارتقاء می‌یابد.

مهاجری تصریح کرد: در آخرین دیداری که پشت‌سر گذاشتیم بازی سختی برابر تیم صبای قم در خانه حریف داشتیم و خدا را شاکریم که با ارائه یک بازی خوب توانستیم به پیروزی برسیم، پیروزی‌ای که با تلاش جمعی به دست آمد و همه برای این برد زحمت کشیدند.

وی با انتقاد از تعطیلات مکرر مسابقات لیگ برتر امسال، تأکید کرد: تعطیلات مکرر لیگ برتر به دلیل اردوهای تیم ملی سبب اعتراض و گلایه‌مندی تمامی سرمربیان تیم‌های حاضر در مسابقات این لیگ شده است و با این تعطیلات طولانی همه تیم‌ها آسیب‌های زیادی دیدند و پدیده هم یکی از این تیم‌ها بوده است.

سرمربی تیم پدیده خراسان ادامه داد: وقتی که در اوج مسابقات، باید همه چیز تعطیل شود قطعاً همه تیم‌ها ضرر می‌کنند و در این شرایط کار دوباره بر روی تیم با توجه به اینکه فوتبال یک بازی تیمی است آسان و راحت نیست که تیم را با این شرایط با انگیزه نگه‌داشت و متأسفانه شرایط به گونه‌ای شده است که تعداد بازی‌های تدارکاتی‌مان از تعداد بازی‌های لیگ بیشتر است.

مهاجری گفت: در هیچ کشوری چنین برنامه‌ریزی‌ نمی‌شود و به ناچار باید این شرایط ناخوشایند را تا پایان فصل تحمل کنیم و امیدواریم که شرایط فعلی برای تیم ملی فوتبال کشورمان ثمربخش باشد و بتواند قاطعانه و بدون هیچگونه اما و اگری به جام جهانی 2018 روسیه صعود کند.

وی افزود: دیدگاه محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان را که اعلام کرده بود تیم‌های مشهدی سکویی برای رفع بحران تیم‌های استقلال و پرسپولیس هستند را هم می‌توان تأیید کرد و هم نمی‌توان تأیید نکرد، وی دیدگاه شخصی خودش را اعلام کرده ولی چنین موضوعی در تیم پدیده نیست.

سرمربی تیم پدیده خراسان در رابطه با برنامه‌های این تیم در رقابت‌های جام حذفی، بیان کرد: در کنار مسابقات لیگ برتر، برای مسابقات جام حذفی برنامه داریم و می‌خواهیم مسیر رسیدن به قهرمانی در این مسابقات را با قدرت ادامه دهیم و با تمام توان از اعتبار فوتبال شهر و استان امام رضا(ع) دفاع کنیم.

مهاجری با بیان اینکه جام جذفی جام شگفتی‌هاست و نباید هیچ حریفی را دست‌کم گرفت، گفت: در مرحله یک سی‌ودوم مسابقات جام حذفی در تاریخ نهم مهر ماه با تیم شهبازنوژن البرز مسابقه داشتیم که به دلیل انصراف این تیم 3 بر صفر برنده اعلام شدیم و در مرحله یک شانزدهم این مسابقات هم در تاریخ چهاردهم آبان ماه با تیم نفت مسجد سلیمان بازی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در مسابقات جام حذفی هربازی برایمان حکم یک فینال دارد و در حال حاضر مهم‌ترین رقیبمان در این مسابقات تیم نفت مسجد سلیمان است و نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت، زیرا اگر اینگونه بشود همانند پرسپولیس تهران که مقابل تیم قشقایی شیراز شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت غافلگیر می‌شویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.