قدس آنلاین- بیرجند: : معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در حکمی علی عرب‌نژاد را به عنوان مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی منصوب کرد.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی  منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، انوشیروان محسنی‌ بندپی در این حکم آورده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی» منصوب می‌گردید.

وی بااشاره به به عزم دولت تدبیر و امید بر نهادینه‌سازی و توسعه مبانی رفاه اجتماعی و خدمت‌رسانی پایدار و عزت مدار به آحاد ملت شریف ایران به ویژه جامعه هدف معزز سازمان بهزیستی آورده است، انتظار می‌رود حداکثر ظرفیت و توان خویش و کارکنان آن مجموعه را در راستای تحقق اهداف عالی سازمان بکار بگیرید.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در این حکم مدیریت بهینه سرمایه‌های انسانی و بهره‌مندی از توان و همراهی تمامی کارشناسان و کارکنان صدیق، توانمند و سخت‌کوش جهت نیل به اهداف مقرر وتلاش در راستای نهادینه‌سازی، تقویت و توسعه اخلاق و رفتار حرفه‌ای و ترویج نگرش تخصصی به مسائل با رعایت اصول قانونمداری و اعتدال رااز مهمترین محورهای تحقق اهداف عالی این سازمان برشمرد.

محسنی‌ بندپی ظرفیت‌سازی مستمر در راستای معرفی هدفمند خدمات سازمان و توسعه سهم مشارکتهای مردمی در ابعاد مختلف مادی و معنوی و ترویج مفهوم مسئولیت اجتماعی تمامی اقشار حقیقی و حقوقی درخصوص توسعه رفاه اجتماعی، تعهد و التزام به بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت سطح خدمات تخصصی سازمان در حیطه‌های توانبخشی، پیشگیری و ...، آسیب‌شناسی، اولویت‌بندی و تمرکز بر حل مسائل و مشکلات ویژه منطقه با رویکرد بومی رااز دیگر محورهای تحقق اهداف عالی این سازمان ذکرکرد.

وی تلاش و توجه ویژه درخصوص ارتقاء سلامت اداری و مقابله نظام مند و پایداری با مفاسد احتمالی اقتصادی، اجتماعی در سطح استان و صیانت از حقوق مردم، اهتمام ویژه در راستای استقرار و اجرای نظام مدیریت عملکرد با در نظر گرفتن برنامه های راهبردی، عملیاتی و توسعه سازمان و تکالیف و ماموریتهای محوله وارتباط موثر، دو جانبه و فعال با واحدهای راهبردی و سیاستگذار ستادی رااز دیگر الویت های تحقق اهداف عالی این سازمان بیان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.