مشهد- ۲۳ مسلمان چینی به حرم مطهر رضوی مشرف شده و بارگاه امام هشتم(ع) شیعیان را زیارت کردند.

جمعی از مسلمانان چین به حرم رضوی مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین، سوفیو فول ما از استان گانسو شهر لینشای چین درباره بارگاه امام هشتم(ع) شیعیان عنوان کرد: من در این مکان احساس بسیار خوبی دارم و دین اسلام و تشیع را در حرم مطهر رضوی به خوبی درک کرده و توانستم احساس بسیار مناسبی از دینی که چندین سال است به آن روی آورده‌ام، داشته باشم.

این تاجر داروی گیاهی بیان کرد: من از خانواده و یکی از دوستانم توانستم اسلام حقیقی را درک کرده  و آن را بیابم، زیرا در چین کتاب‌هایی که به فرهنگ تشیع بپردازد به مقدار ناچیزی وجود دارد و این یکی از نقاط ضعفی است که باید برای مسلمانان در چین برطرف شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های آستان قدس رضوی گفت: در این مکان خادمان احترام فراوانی برای زائران قائل هستند و این امر برای زائر غیرایرانی آستان قدس رضوی بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است.

ژان های ما از استان گانسو شهر لینشا نیز عنوان کرد: من از کودکی مسلمان بوده و برای نخستین بار به زیارت این امام همام مشرف شده‌ام که این زیارت، لحظات بسیار لذتبخش و نابی را در این مکان برای من رقم زده است.

این زائر بیان کرد: سفارش فراوانی بر اطاعت و پیروی از ائمه اطهار(ع) براساس کتب الهی شده و این امر موجب شد تا بنده به زیارت این امام والامقام مشرف شوم.

وی ادامه داد: فعالیت‌های آستان قدس رضوی بسیار عالی است و آنان با فعالیت‌های ارزشمند خود، نقطه ضعفی در این راستا از خود به جای نگذاشته‌اند.

لازم به یادآوری است؛ به  این گروه از زائران بسته فرهنگی تبلیغی آستان قدس رضوی اهدا شد و پس از آن میهمان خان امام هشتم(ع) شدند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.