پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید حیف که ساسان انصاری از این تیم جدا شد.

حسرت پرسپولیس به خاطر از دست دادن مهاجم گلزن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مرتضی فنونی زاده درباره بازی امروز تیم فوتبال پرسپولیس با ماشین سازی گفت: این بازی با توجه به حضور ماشین سازی در انتهای جدول، برای پرسپولیس فوق العاده سخت است. البته شنیده ام مدیران ماشین سازی به کادر فنی این تیم هم اولتیماتوم داده اند که این هم کار را سخت می کند.

وی افزود: البته آندرانیک تیموریان و محمد نصرتی هم از فهرست ماشین سازی کنار رفته اند. امیدوارم بتوانیم در این بازی نتیجه بگیریم و به صدر جدول برسیم. الان قهرمانی دست خود پرسپولیس است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مشکلاتی که ممکن است مانع قهرمانی پرسپولیس شود، تصریح کرد: به نظرم مسائل حاشیه ای می تواند به پرسپولیس ضربه بزند. مسائلی از جمله رامین رضائیان. الان برانکو ایوانکوویچ با رضائیان لجبازی می کند و به او بازی نمی دهد. البته امروز به خاطر اینکه محمد انصاری غایب است، احتمالا حسین ماهینی به دفاع وسط می رود و به رضائیان بازی خواهد رسید.

فنونی زاده در ادامه درباره جدایی ساسان انصاری از پرسپولیس و درخشش او در تیم فولاد خوزستان، تاکید کرد: ساسان بازیکن فوق العاده خوبی است ولی برانکو ترکیبش را شناخته بود و به این بازیکن بازی نرسید. معتقدم جذب انصاری از اول اشتباه بود چون کاملا نیمکت نشین شد. برانکو نمی خواست ترکیبش به هم بخورد با این حال جدایی ساسان هم به رغم میل باطنی برانکو بود و حیف شد که این بازیکن رفت. پرسپولیس می توانست یکی از اوکراینی های بی کیفیت را از لیست خارج کند و ساسان را نگه دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود با مربیان پایه تسویه حساب کرده است، گفت: طاهری مطالبات سال گذشته ما را پرداخت کرد ولی ما از 6 سال قبل هم طلب داریم که روی هم انباشته شده است. مبلغ مطالبات من زیاد نیست و امیدوارم باشگاه برای پرداخت این مطالبات هم اقدام کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.