معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: برنامه هایی که در ۱۶ آذر در دانشگاه ها برگزار شد بیش از ۲ برابر نسبت به سال گذشته رشد داشت و برنامه ای نبوده که مجوز دریافت کرده و بعد لغو شود.

هیچ برنامه مجوز داری در روز ۱۶ آذر لغو نشد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری مهر؛ سید ضیاء هاشمی با اشاره به برنامه هایی که در ۱۶ آذر در دانشگاه ها برگزار شد، و اینکه چه تعداد از برنامه ها لغو شده است، افزود: براساس برآورد اولیه، برنامه هایی که در ۱۶ آذر در دانشگاه ها برگزار شد بیش از ۲ برابر نسبت به سال گذشته رشد داشته و مشارکت دانشجویان و تنوع برنامه ها بسیار بالا بود.

وی با اشاره به لغو برنامه‌ها در ۱۶ آذر گفت: اطلاعاتی که ما داریم، حواشی که درباره لغو برنامه ها عنوان شده است را تایید نمی کند. تعداد کمی از برنامه ها بوده که از قبل به علت عدم هماهنگی های لازم، نتوانسته به موقع ارایه شود و مجوز دریافت کند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم درپاسخ به این سئوال که آیا برنامه ای نبوده که مجوز اخذ کرده و بعد لغو شود، افزود: خیر، برنامه هایی که مجوز داشته همه برگزار شده به جز دو یا سه مورد که به خاطر مسایل اجرایی برگزار نشده به عنوان مثال به علت عدم انجام پرواز، سخنران نتوانسته در برنامه حضور یابد یا یک مورد مناظره برگزار شده که یکی از اعضا نتوانسته در برنامه حاضر شود بنابراین خود به خود برنامه منتفی شده است.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه بحث لغو برنامه‌ها مد نظر نبوده یادآور شد: به دانشگاه‌ها بخشنامه ارسال کرده بودیم، برنامه ها باید با رویکرد مثبت و تنوع سلایق برگزار شود و همچنین برنامه ها با حفظ تعادل و با رویکردهای مختلف اجازه برگزاری داشته باشند.

هاشمی افزود: حتی مواردی که برنامه نتوانسته مجوز بگیرد یا دیر اقدام شده از قبل اعلام کرده ایم که باید گزارش آن ارسال شده و بررسی کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.