سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تمام بازیکنانش را برای بازی با فولاد در اختیار دارد و تیمش با ذهنیت مثبت به مصاف حریف اهوازی می‌رود.

مجید جلالی: ذهنیت خوبی نسبت به بازی برابر فولاد داریم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، مجید جلالی ، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری تیمش پیش از دیدار با فولاد خوزستان، اظهار کرد: قرار است با تیم خوب و قدرتمندی بازی کنیم. این دیدار برای ما مهم خواهد بود. در طول هفته‌ دیدم که تیمم ذهنیت خوبی نسبت به این بازی دارد.

وی ادامه‌ داد: امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. تیم مشکل خاصی ندارد و همه بازیکنانم را در اختیار دارم. در طول هفته‌ خوب تمرین کرده‌ایم و ذهنیتی خوبی نسبت به این بازی سخت داریم.

سرمربی پیکان درباره فولاد نیز گفت‌: من بخش زیادی از زندگی‌ام را با این تیم سپری کرده‌ام. من چهار سال با فولاد بودم و خاطرات خوبی از این تیم دارم. همیشه در خلوت خودم به این فکر می‌کنم که توانسته‌ام خدمت کمی به تیم فوتبال فولاد خوزستان کرده باشم.

جلالی درباره عملکرد تیمش در نیم فصل نیز، بیان‌ کرد: ما در پیکان یک شیوه ارزیابی داریم و از ۱۴ بازی گذشته خود معدل گرفته‌ایم و معدل ما ۶۲ درصد شد. این برای تیمی که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذراند، خوب است.

وی درباره نقل‌ و انتقالات تیمش توضیح داد: تلاش می‌کنیم بازیکنانی که در نیم فصل روند صعودی داشته‌اند را حتی برای فصل آینده حفظ کنیم. چند بازیکن جوان مستعد خوب را هم به تیم اضافه خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.