روزنامه زمان ترکیه روز شنبه نوشت: از تحقیقات اولیه مشخص شده است که قاتل «آندری کارلوف» سفیر روسیه در ترکیه سال ۲۰۱۵م به همراه گروه تروریستی جبهه النصره در حلب جنگیده است.

روزنامه زمان ترکیه: قاتل سفیر روسیه به همراه جبهه النصره در حلب جنگیده بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شفقنا، این روزنامه همچنین نوشت: از پس زمینه روانی این فرد چنین گمان می رود که وی شماری از سربازان سوری را کشته و حتی دوستان خود را نیز به قتل رسانده است و از همان زمان روحیاتش تغییر کرده و در حوضی از خون زندگی می کرده و همواره به کشتن افراد تمایل داشته است.

این روزنامه در ادامه نوشت: وی همواره در جمع دوستانش عبارت «او را خواهم کشت» را به کار می برده و وقتی دوستانش درباره هویت فردی که می خواهد بکشد از وی می پرسیدند، او جوابی نمی داد و تنها می گفت یک نفر را خواهم کشت.

زمان در ادامه اضافه کرد: این فرد یک هفته پیش از ترور کارلوف، نگهبان سفارت روسیه بوده و به هدف کشتن وی به این بخش آمده بود. در همین جا بود که اطلاعات کامل را درباره کارلوف کسب و پس از شناخت کامل وی اقدام به کشتنش کرد. علاوه بر این به فکر هیچ کس خطور نمی کرد که نگهبان سفارت روسیه و عضو نیروهای امنیتی ترکیه برای کشتن سفیر روسیه آماده می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.