رشت- در پی تجمع جمعی از هواداران تیم فوتبال سپیدرود مقابل ساختمان شورای اسلامی کلانشهر رشت به دلیل بحران مالی تیم ، صبح یکشنبه اکثریت اعضای شورا حمایت قاطع خود را را از این تیم اعلام کردند.

شورای شهر رشت حمایت خود را از تیم فوتبال سپید رود اعلام کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در یکصدوشصت و نهمین جلسه شورا ، اعضای شورا طی نامه ای از شهرداری رشت خواستند تا مبلغ ده میلیارد ریال جهت کمک به تیم سپید رود هر چه زودتر به آنها اختصاص دهند.

مسعود کاظمی رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت در این جلسه گفت: هیچ مخالفتی برای کمک به تیم با اصالت سپیدرود رشت نیست و  تنها دغدغه چالش های آتی در این رابطه را داریم.

محمود باقری خطیبانی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز افزود: برای حمایت از تیم سپیدرود بایستی تمام مراحل قانونی طی شود تا دچار مشکل نشویم.

مظفر نیکومنش  یکی دیگر از اعضا نیز نیز در رابطه با حمایت از تیم سپیدرود تصریح کرد: تیم سپیدرود در وضعیت بحرانی قرار گرفته است و باید از این تیم حمایت کنیم .

وی اظهار داشت: مردم کلانشهر رشت از ما حمایت از تیم سپیدرود را می خواهند.

در جلسه دو هفته گذشته شورای اسلامی کلانشهر رشت، حدود یک ساعت و نیم در رابطه با موضوع اخذ مجوز خرید سهام باشگاه سپیدرود رشت توسط شهرداری، در صحن شورا، بحث و گفت و گو شد که در پایان ، تنها با پیشنهاد ۸۴۱ میلیون تومانی کمک به این تیم موافقت شد و قرار بر این شد تا در مدت ۱۰ روز دیگر ، تصمیم گیری در رابطه با موضوع یادشده انجام گیرد.

سپیدرود رشت، یکی از دو نماینده گیلان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور است و با مشکلات مالی متعددی مواجه است. مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان حدود ۱۰ روز پیش، در نامه ای به رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت، مالکیت و امتیاز باشگاه سپیدرود رشت را که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان بود، تا مشخص شدن خریدار به هیات فوتبال گیلان به عنوان نماینده تام الاختیار واگذار کرد.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت، در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.