بردسکن- رئیس اداره ثبت احوال بردسکن گفت:طی سال جاری تاکنون ۲۱۲ نفر با مراجعه به این اداره درخواست رفع اختلافات سجلی خود شدند که در هیات حل اختلاف این اداره به اختلافات آنها رسیدگی شده است.

رسیدگی به اختلافات سجلی ۲۱۲ نفر در بردسکن

به گزارش خبرنگار قدس  آنلاین از بردسکن رمضانعلی امینی صبح امروز در جمع خبر نگاران تعداد ازدواج های ثبت شده را ۶۱۳ مورد اعلام کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۴ هزار و ۸۵ مورد کارت ملی هوشمند و ۲ هزار و ۵۸۰ مورد شناسنامه مکانیزه صادر و تحویل مردم شده است.

وی ادامه داد:  طی ۸ ماهه امسال  نیز هزار و ۱۹۵ مورد ولادت در شهرستان به ثبت رسیده است که  بیش از ۹۹ درصد آنها در مهلت قانونی ۱۵ روز به ثبت رسیده است.

وی  با بیان اینکه از این تعداد ولادت ۶۳۳  نفر پسر و ۵۶۴ نفر دختر می باشند خاطر نشان کرد: خوشبختانه به لحاظ فراوانی نام ها به ترتیب در پسران ابوالفضل، امیر علی، امیر حسین و امیر عباس و در دختران فاطمه، زهرا، زینب و یسنا است.

وی از ثبت ۲۶۵ مورد واقعه وفات طی همین مدت در شهرستان خبرداد و تصریح نمود:  از این تعداد ۱۴۸ نفر مرد و ۱۱۵ نفرزن  بوده اند که بیش از ۹۹ درصد آن در مهلت قانونی ۱۰ روزه  به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.