حماس با صدور بیانیه‌ای میزبانی بحرین از یک هیئت نژادپرست صهیونیست و جشن و پایکوبی آنها در این کشور را محکوم کرد.

حماس، میزبانی بحرین از صهیونیست‌ها را محکوم کرد

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از خبرگزاری فارس؛ پس از انتشار اخبار و تصاویری از جشن و پایکوبی تعدادی از صهیونیست‌ها در بحرین، حماس با صدور بیانیه‌ای به شرح زیر، به این موضوع واکنش نشان داد:

«در سایه افزایش همبستگی‌ها وهمدردی‌های بین‌المللی با آرمان فلسطین، حمایت از حق ملت آن و نیز رشد کمپین‌های بین‌المللی تحریم رژیم اسرائیل، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" میزبانی تعدادی از شخصیت‌ها و تجاری بحرین از یک هیأت نژادپرست و افراطی یهودی و پایکوبی ذلت‌وار با آنها را محکوم می‌کند.

ما این اقدام را تخریب چهره دولت بحرین و تمام امت اسلامی و نیز تحریک احساسات ملت فلسطین که متحمل جنایات بسیاری از سوی صهیونیست‌ها شده، می‌دانیم؛ جنایاتی که در مقابل چشم جهان انجام شده است. در همین راستا از دولت برادر بحرین و دیگر کشورهای اسلامی و عربی می‌خواهیم به تمامی اشکال عادی سازی ورابط با دشمن صهیونیستی را پایان دهند.

«تایمز» اسرائیل دوشنبه (دیروز) نوشت تعدادی از خاخام‌های یک جنبش تندرو به نام «حباد» به مناسبت عید یهودی «حانوکاه» و به دعوت «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین به این کشور رفته‌اند و با مقامات بحرینی به جشن و پایکوبی پرداخته‌اند.

از جمله فتواهای این فرقه یهودی جایز بودن کشتن شیرخواران عرب است که این فتوا در سال 2009 صادر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.