در پی حملات جنگنده‌های عراقی به مواضع گروه تروریستی داعش در موصل، بیش از ۴۰ تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.

هلاکت ۴۰ داعشی در پی حملات جنگنده‌های عراقی در موصل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش این کشور روز سه‌شنبه چندین بار مراکز تجمع تروریست‌های داعشی را در موصل هدف قرار دادند که در پی این حملات ۲۷ تروریست داعشی کشته و ۴ موتورسیکلت آن‌ها منهدم شد.

همچنین در پی حملات هوایی جنگنده‌های ارتش عراق به مواضع داعش در دو منطقه تلعفر و المصاید در محور غربی عملیات آزادسازی موصل، ۱۹ تروریست داعشی به هلاکت رسیدند و یک خودروی زرهی و چندین مخفی‌گاه آن‌ها منهدم شد.

«عبدالغنی الاسدی» فرمانده نیروهای مبارزه با تروریسم عراق روز پنجشنبه گذشته از آغاز مرحله دوم عملیات آزادسازی موصل با هدف پاکسازی ساحل چپ شهر موصل خبر داد.

نیروهای عراقی طی چند روز گذشته چندین محله را در ساحل چپ موصل از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کرده و ده‌ها داعشی را به هلاکت رسانده و یا زخمی کرده‌اند.

عملیات آزادسازی نینوا از ۲۶ مهر ماه به دستور حیدرالعبادی نخست‌وزیر عراق آغاز شده است و از آن زمان تاکنون نیروهای عراقی اعم از نیروهای ارتش، پلیس فدرال و داوطلب مردمی و پیشمرگه صدها کیلومترمربع و ده‌ها محله در استان نینوا را از چنگ تروریست‌های داعشی آزاد کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.