کرمانشاه- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت فوق‌العاده حقوق کارکنان در مناطق کمتر توسعه یافته و عملیاتی از طرف دولت اجرا شود.

دولت پرداخت فوق‌العاده حقوق کارکنان در مناطق محروم را اجرا کند

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا مصری ضمن اعلام  افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی پرداخت فوق‌العاده حقوق کارکنان در مناطق کمتر توسعه یافته ، گفت: طبق قانون مدیریت خدمات کشوری دولت باید پرداخت فوق‌العاده حقوق کارکنان در مناطق کمتر توسعه یافته و عملیاتی را هر چه سریعتر اجرا کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی پرداخت فوق‌العاده حقوق در مناطق محروم، بد آب و هوا، کمتر توسعه یافته و عملیاتی برابر با قانون مدیریت خدمات کشوری باید از سوی دولت اجرا شود، گفت: باید به افراد دارای مدارک کارشناسی به بالا ۲۵ درصد و به سایر کارکنان این مناطق ۲۰ درصد فوق العاده پرداخت اضافه شود.

مصری با اشاره به این مصوبه برنامه ششم توسعه در بخش محرومیت‌زدایی عنوان کرد: اینکه که بر همین اساس، دولت مکلف است، مزایای شاغلین را در این مناطق از جمله استانهای کرمانشاه، کردستان و ایلام از اول سال آینده پرداخت کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه این پرداختها به کارکنان مناطق محروم از سوی دولت در سالهای گذشته با وجود تلاش بسیار نمایندگان انجام نشد، افزود: اما در شرایط کنونی این قانون به طور حتم اجرا شود و امیدواریم دولت این حقی که متعلق به مناطق کمتر توسعه یافته است را نادیده نگیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همه دستگاههای اجرایی شامل دولتی و غیردولتی مانند شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی را مشمول اجرای این قانون مدیریت خدمات کشوری دانست و اظهار کرد: دستگاههای دولتی باید از محل منابع دولتی و نهادهای غیردولتی نیز از منابع خاص خود باید از ابتدای سال آینده فوق‌العاده حقوق کارکنان را پرداخت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.