گرگان-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: کمیته ای متشکل از ۱۳ ارگان در استان برگزاری باشکوه ویژه برنامه هایی به مناسبت دهه فجر را پیگیری می کند.

۱۳ ارگان دولتی در گلستان برگزاری جشن انقلاب را به عهده دارند

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر فاضلی صبح پنج شنبه در نشست با گروه خبری فجر گلستان که در گرگان برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ حسینی بود اظهار کرد: مردمی در آن زمان از سر اعتقاد و پاکی روح در برابر رژیم پهلوی سینه سپر کردند.

وی با اشاره به برگزاری مهمانی لاله ها در ۲۹۲ گلزار شهدای استان در ایام فجر، ادامه داد: تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب و خانواده های ایشان در دستور کار بنیاد شهید استان است و در ایام دهه مبارک فجر از ۴۴ خانواده شهدای انقلاب تجلیل به عمل خواهیم آورد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر توسط ۱۳ دستگاه عضو کمیته ایثارگران استان دنبال می شود، افزود: هدف این کمیته زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و ارتباط با نخبگان و صاحب نظران فرهنگی برای انجام هرچه بهتر برنامه های فرهنگی است.

وی ادامه داد: این کمیته متشکل از جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، نیروی زمینی ارتش، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، شهرداری، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، دانش پژوهان ایثارگر، نماینده کانون زندانیان سیاسی است.

فاضلی به گردهمایی خانواده و زندانیان سیاسی پیش از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: همچنین از خانواده شهدا و مردم شهیدپرور برای حضور در برنامه های انقلاب اسلامی، گلباران مزار شهدا در ۲۲ شهرف تعویض پرچم مطهر قبول شهدا، برپایی غرفه های فرهنگی در گلزار شهدا و برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم دعوت می کنیم.

وی با بیان اینکه در ۱۴ بهمن تعدای از پزشکان برای معاینه به منزل خانواده شهدا مراجعه می کنند، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دست آوردهای نخبگان استان، اعزام فجرآفرینان و زندانیان سیاسی به مدارس شاهد و ایثارگر برای ایراد سخنرانی از دیگر برنامه های این اداره در دهه فجر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.