بی توجهی رئیس جمهوری جدید آمریکا به همسرش در روز تحلیف، مقایسه وی با روسای جمهوری پیشین این کشور و انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت.

بی احترامی ترامپ به همسرش در روز تحلیف + تصاویر

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از شفقنا، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری جدید آمریکا هنگام ورود به کاخ سفید در روز برگزاری مراسم تحلیف، همسرش «ملانیا» را نادیده گرفت و همین مسئله نیز باعث انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی شده جایی که وی را با روسای جمهوری پیشین این کشور مقایسه کردند که بر خلاف وی عمل کرده بودند.

بر اساس این گزارش، تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که رئیس جمهوری جدید آمریکا پس از پیاده شدن از خودرو، منتظر همسرش نمانده و به تنهایی از پله ها بالا رفته تا در ورودی کاخ سفید با «باراک اوباما»، رئیس جمهوری پیشین این کشور و همسرش «میشل» دیدار کند که در انتظار آنها بودند.

این در حالی است که تصاویر دیگری از روز برگزاری مراسم تحلیف اوباما و همچنین «جورج دبلیو بوش» و «بیل کلینتون»، روسای جمهوری پیشین آمریکا حاکی از آن است که هر سه نفر پس از پیاده شدن از خودرو، منتظر همسران خود ماندند تا به همراه آنها از پله ها بالا روند و با رئیس جمهوری و بانوی اول پیش از خود دیدار کنند.

ترامپ همچنین بدون آن که منتظر همسرش بماند وارد کاخ سفید شد در حالی که باراک و میشل اوباما، وی را همراهی نکردند و منتظر ماندند تا پس از ملانیا وارد شوند.

رسانه های خبری آمریکا با تاکید بر این که ترامپ نخستین رئیس جمهوری معاصر این کشور به شمار می آید که دس به چنین کاری زده، وی را به بی توجهی به دیگران متهم کردند و این که تنها به خودش اهمیت می دهد.

 

منبع: شفقنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.