سایت گل نیوز یونان از احتمال خروج نام کریم انصاری‌فرد از فهرست تیم المپیاکوس برای حضور در لیگ اروپا خبر داد.

شاید نام انصاری‌فرد از فهرست اروپایی المپیاکوس خارج شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم،‌ کریم انصاری‌فرد در اولین بازی خود در ترکیب المپیاکوس برابر آریس گلزنی کرد و پر سروصدا ظاهر شد، اما حضور او در دیدارهای لیگ اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، چرا که انتقال میلیووگویچ تأثیر مهمی در وضعیت انصاری‌فرد خواهد داشت.

پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اروپا فردا (سه‌شنبه) بسته می‌شود و باشگاه المپیاکوس باید اسامی بازیکنانی را که در لیگ اروپا شرکت خواهند کرد به یوفا ارسال کند. پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی و دستیارانش هنوز فهرست دقیقی از بازیکنان موردنظر خود را تهیه نکرده‌اند و با دشواری‌هایی برای انتخاب آنها مواجه هستند. تغییر قطعی این فهرست مربوط به آلی سیسوخو می‌شود که پس از کریم انصاری‌فرد به المپیاکوس پیوست، اما جای العبدلای را که به تیم هال‌سیتی انگلیس رفت در فهرست اروپایی خواهد گرفت. حال این سؤال مطرح است که آیا نام کریم انصاری‌فرد هم به یوفا اعلام خواهد شد یا خیر؟

کادر فنی تیم المپیاکوس برای قرار گرفتن نام مهاجم ایرانی در فهرست اروپایی باید لوکا میلیووگویچ را کنار بگذارد، اما بعید به نظر می‌رسد آنها بخواهند با حذف این بازیکن صربستانی نام انصاری‌فرد را به عنوان سهمیه غیر اروپایی وارد فهرست کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.