عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 گفت: در نشست امروز بررسی تبصره‌ها به اتمام رسید و مباحثی که نیاز به اذن رهبری و مجوزهایی بود، از جمله برداشت از صندوق توسعه ملی طرح موضوع و تصویب شد.

تبصره‌های بودجه 96 که نیاز به اذن رهبر انقلاب داشت تصویب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و خرم‌دره و عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 کل کشور در تشریح نشست امروز عصر متبوعش اظهار داشت: جلسه اول نشست نوبت عصر کمیسیون تلفیق ساعت 14:30 و با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.

وی افزود: جلسه سوم نوبت عصر هم اکنون آغاز شده است. در جلسه امروز با توجه به اینکه مصوبات بررسی شده و به اتمام رسید در نشست سوم نوبت عصر بحث الحاقیه‌ها و پیشنهادها مطرح شده و همچنین جداول مورد بررسی قرار می‌گیرد و پیش‌بینی می‌شود امشب به جمع‌بندی نهایی می‌رسیم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 کل کشور همچنین تصریح کرد: در نشست امروز بررسی تبصره‌ها به اتمام رسید و مباحثی که نیاز به اذن رهبری و مجوزهایی بود، از جمله برداشت از صندوق توسعه ملی برای مباحث دفاعی و صدا و سیما مورد بررسی قرار گرفت، همچنین بحث رسیدگی به آب روستاها و هزینه‌کرد توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی طرح موضوع شد و درنهایت آنچه که مجوز داده شده بود مورد تصویب قرار گرفت.

وی بر همین اساس اضافه کرد: همچنین مباحث درآمدی استان‌ها مطرح شد که برخی استان‌ها مانند زنجان بحث مالیاتی آن خوب دیده نشده و حتی بعضا بالاتر از سطح  (28درصد) دیده شده بود که طبق توجیهات و بررسی‌ها ما قبولاندیم که این مقدار نسبت به قبل کم شد. در حقیقت درآمد مالیاتی 28.4 درصد اضافه‌تر از سال گذشته تعریف شده بود که این موضوع به استان‌ها فشار وارد می‌کرد و همان 20 درصد بسته شد.

عزیزی در خاتمه گفت: در ادامه جلسه (نشست سوم نوبت عصر) الحاقیه‌ها و پیشنهادات مطرح می‌شود تا بتوانیم به جمع‌بندی برسیم و بودجه سال 1396 را تصویب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.