بیرجند-معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه امروز تلاش همه عقلا، مسئولان و مردم تقویت وحدت ملی، امنیت ملی و منافع ملی است گفت:ایجاد امید و تقویت روحیه مشارکت سیاسی و مدنی دراستان خراسان جنوبی ملموس است.

تلاش همه مسئولان و مردم تقویت وحدت و منافع ملی است

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر احمدی ظهر دوشنبه در جمع فعالان سیاسی خراسان جنوبی در بیرجند اظهار کرد: مجموعه وزارت کشور زمینه رشد برای احزاب سیاسی دارای اساسنامه و برنامه مشخص را فراهم کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت ا...هاشمی رفسنجانی، اقدامات وی در دفاع از عقلانیت،انقلاب،اسلام و مردم را ستودنی دانست واظهار داشت:در تصمیمات مرحوم هاشمی رفسنجانی چه در دوران مبارزات،چه در دوران امام وچه در دوره اخیر، سستی وجود نداشت.

رئیس ستاد انتخابات کشور، با اشاره به اینکه تفاوتی بین دیدگاه‌های رئیس جمهور و وزیرکشور در پیشبرد امور وجود ندارد بیان کرد: انتخاب مهندس پرویزی به عنوان استاندارخراسان جنوبی موید این موضوع است.

احمدی با بیان اینکه وقتی از واژه اعتدال نام می بریم، این تعریف شامل آحاد جامعه و همه گروههای سیاسی می شود ادامه داد: برای دولت اعتدال همه گرایشات سیاسی قابل احترام بوده و اصل مهم و اساسی در این دولت عقلانیت و کارائی است.

وی با اشاره به تغییرات سریع اوضاع سیاسی در جهان و موانع گاهاً متناقض کشورها در مواجه با اتفاقات مختلف افزود:درایت و حسن تدبیر رئیس جمهور و وزرای باتجربه و مدبر دولت تدبیر و امید، نقطه اتکاء و امید مردم و مدیران کشور است.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه امروز تلاش همه عقلا، مسئولان و مردم تقویت وحدت ملی، امنیت ملی و منافع ملی است گفت:ایجاد امید و تقویت روحیه مشارکت سیاسی و مدنی دراستان خراسان جنوبی ملموس بوده ، مطالب، پیشنهادات و انتقادات فعالان سیاسی و احزاب را به وزیر کشور انتقال خواهم داد.

وی از فعالان سیاسی و مجموعه احزاب خواست رئوس برنامه ها و رهنمودهایی که مد نظر دارند را ارائه کرده و ادامه داد: احزاب و فعالین حوزه زنان پیشنهادات و اولویت های برنامه ای خود را به حوزه های مرتبط در استان ارائه تا به مرکز منعکس شده و پیگیری و اجرائی شوند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با تأکید بر ضرورت جلوگیری از انجام اقدامات غیر قانونی در روند فعالیت های سیاسی توسط برخی جریانات خاص افزود: در خصوص تشکیل جبهه های سیاسی، رعایت مر قانون الزامی بوده و در راستای اجرای قانون احزاب نیز آیین نامه اجرائی جدیدی در دست تدوین است که ان شاالله ابلاغ خواهد شد.

در ابتدای این نشست ۶ نفر از فعالان سیاسی اصلاح طلب، اعتدالی و اصولگرا در حضور معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان، نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود در زمینه های مختلف را ارائه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.