عضو هیات مدیره استقلال می گوید سرمربی پرسپولیس از سختی کار مقابل استقلال در دربی باخبر است.

معینی: برانکو می‌داند چه بازی سختی مقابل استقلال دارد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود معینی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برتری استقلال مقابل السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار حساسی بود. استقلال برای این دیدار از ۲۰ روز پیش برنامه داشت. حرکت رو به رشد و هماهنگ شده استقلال در سه بازی گذشته لیگ بسیاری از مشکلات ما را حل کرد. السد تیم قدرتمندی بود، اما استقبال هواداران استقلال از این بازی ملی ستودنی بود. علیرضا منصوریان هم در یک بازی به یاد ماندنی ترکیب کاملاً مناسبی برای این بازی درنظر گرفته بود و تا انتهای بازی در انجام تعویض‌ها مدیریت خوبی داشت.

«می‌توانستیم و حق‌مان بود که در ۹۰ دقیقه بازی را تمام می‌کردیم، اگر داوران عدالت را رعایت می‌کردند»، وی با بیان این جمله افزود: اتخاذ تاکتیک درست و دقیق در این بازی، اجازه هیچ گونه برتری را در طول ۱۲۰ دقیقه حتی با حضور ژاوی که عنوان مرد برتر میدان را یدک می‌کشد، به تیم السد نداد. حضور چشمگیر مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان تیم، تمرکز در دفاع و ارائه بازی بدون اشتباه، کنترل بازی در میانه میدان و تلاش مهاجمان، از استقلال در طول ۹۰ دقیقه تیمی غالب و موفق ساخت.

عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: اگر چه آسیب‌دیدگی وریا غفوری می‌توانست استقلال را دچار مشکل کند، اما بازی تحسین‌برانگیز خسرو حیدری این نگرانی را از منصوریان دور کرد. موفقیت استقلال و راهیابی به مرحله گروهی نشان داد که تا چه اندازه بین بازیکنان، کادر فنی و هیئت مدیره باشگاه تفاهم و هماهنگی وجود دارد. بدون شک موفقیت استقلال در این بازی، مدیون حضور و حمایت هواداران واقعی استقلال بود و این برد را تقدیم آنها می‌کنیم.

معینی در پاسخ به این سؤال که آیا خستگی این بازی در دربی تأثیر دارد یا نه، گفت: به نظر نمی‌آید که تاثیر بگذارد. بازی با السد از سوی بازیکنان کنترل شده بود و اگر چه فشار زیادی روی دروازه السد ایجاد کردند، اما در سایر دقایق بازی با کنترل توپ می‌توانستند ریکاوری خوبی برای ادامه بازی داشته باشند. معمولا از نظر فیزیولوژیکی ۴۸ تا ۷۲ ساعت، زمان مناسبی برای برگشت به حالت اولیه است. از طرفی، برد شیرین می‌تواند خستگی‌های جسمی و روحی بازیکنان را سریع برطرف کند. فکر می‌کنم با روحیه‌ای که بازیکنان بدست آورده‌اند، می‌توانند به عنوان یک مدعی اصلی مقابل پرسپولیس ظاهر شوند. اگر چه فاصله امتیازات کم نیست، اما همچنان در فوتبال ما دربی متعلق به استقلال و پرسپولیس خواهد ماند.

وی ادامه داد: تصور می‌کنم تا روز یکشنبه کادر فنی و پزشکی تیم با ارائه برنامه‌های مناسب و تقویت تیم از طرف هیئت مدیره باشگاه، از نظر روحی کاملا برای دربی آماده باشد. با ارائه این بازی، به نظر می‌رسد که برانکو می‌داند چه روز سختی خواهد داشت. امیدوارم ابتدا یک بازی پرهیجان و تماشاگرپسند از طرف دو تیم ارائه شود و هر تیمی که شایسته است، در دربی موفق شود. باید از حضور  هواداران پرسپولیس برای کمک به استقلال در یک بازی ملی تشکر کنم و مطمئن باشند هواداران استقلال هم در بازی‌های ملی از پرسپولیس حمایت خواهند کرد. روز گذشته شاهد زیبایی‌های فوتبال از طرف هواداران بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.