گناباد- آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی از پروژه در حال احداث پروژه کتابخانه آستان قدس رضوی در گناباد بازدید کرد.

آیت‌الله رئیسی از کتابخانه در حال احداث آستان قدس در گناباد ‎بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی صبح پنجشنبه در جریان سفر به استان خراسان جنوبی از پروژه در حال احداث پروژه کتابخانه آستان قدس رضوی در گناباد بازدید کرد.

لازم به ذکر است در راستای ترویج فرهنگ دینی و ارتقاء دانش عمومی، اسلامی و اجتماعی و بر اساس اولویت‌های پیش رو در محرومیت‌زدایی و احداث پروژه‌های عام‌المنفعه، موسسه خدمات و توسعه خراسان بزرگ در راستای اهداف عالی آستان قدس، احداث کتابخانه امام رضا(ع) گناباد را به‌عنوان یکی از شهرهای کم برخوردار در استان خراسان رضوی و در عین‌ حال با جمیعت دانش‌آموزی و دانشجویی بالا آغاز کرده است.

این کتابخانه در زمینی به مساحت ۲۱۰۰ مترمربع و زیربنایی در حدود ۱۰۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال در قالب ساختمان اصلی و محوطه آن احداث می‌شود.

طبقه هم کف کتابخانه امام رضا(ع) شامل سالن مطالعه و مخزن کتاب آقایان، لابی ورودی، سمعی و بصری و مطبوعات، سرویس بهداشتی و نمازخانه و آبدارخانه و طبقه اول شامل سالن مطالعه و مخزن کتاب خواهران، مدیریت، نمازخانه، سرویس بهداشتی، آبدارخانه، انبار و اتاق چندمنظوره است.

همچنین در محوطه این کتابخانه علاوه بر پارکینگ، فضای سبز و آب‌نما فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی به مساحت ۱۲۰ مترمربع اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.