یزد ـ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ثبات و امنیتی که امروز در کشور ما وجود دارد، مرهون زحمات و جانفشانی‌های شهدا است و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به ادعاهای آمریکا و دست نشانده هایشان است.

حضور  در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به سران آمریکا است

به گزارش  قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرستان مهریز اظهار داشت: امروز حتی حضور یک نفر نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهم است بنابراین همه باید در صحنه حضور داشته باشیم و به ویژه در شرایطی که کشور ما موقعیتی خاص در منطقه دارد باید با حضور خود پاسخ محکم و دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های سران آمریکا و دیگرانی که دندان طمع برای کشور ما تیز کرده‌اند، بدهیم

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال ویژگی‌ها و حساسیت‌های خاص خود را دارد و امسال به دلیل یاوه گویی‌های سران آمریکا از همیشه حساس تر و سرنوشت‌ سازتر است و هیچکس نباید تکلیف شرکت در راهپیمایی را از خود ساقط کند.

این مسئول تصریح کرد: مقام معظم رهبری  تاکیدات فراوانی برمبنی بر سرکشی به خانواده شهدا و دستگیری از آنها،  دارند و بر این اساس ما نیز همواره به مسؤولان توصیه می‌کنیم که نگذارید شهدا فراموش شوند و تا زمانی که یاد شهدا حفظ شود، انقلاب بیمه خواهد بود.

شهیدی افزود: دولت با همکاری خوب مردم و همراهی مسئولان اجرایی با جدیت برای توسعه کشور و موفقیت نظام در بخش های مختلف تلاش جدی دارد و به برکت انقلاب اسلامی و با تلاش دولتمردان شاهد بهره برداری از طرح های بزرگ در کشور هستیم که تقاطع غیر همسطح مهریز نمونه ای از آن است.

معاون رئیس جمهور گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جوابی دندان شکن به یاوه گویی‌های سران آمریکا و هر دشمن دیگری است که چشم طمع به این کشور دوخته است.

 رئیس  بنیاد شهید خاطر نشان ساخت: بعد از پیروزی در برجام ملت ما به خوبی شاهد انجام طرح های مختلف در سطح کشور هستند و این ها همه بخاطر نظام اسلامی و همراهی مردم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.