عضو هیأت مدیره باشگاه پدیده گفت: رضا مهاجری با وجود همه نتایجی که گرفتیم مورد حمایت ما قرار دارد و پدیده هم در لیگ ماندنی است.

حمایت عضو هیات مدیره پدیده از مهاجری/ برگی زر مدیرعامل پدیده نیست

به گزارش قدس آنلاین، سید تقی گرجی‌نیا عضو هیأت مدیره باشگاه پدیده خراسان در گفت‌وگو با فارس در خصوص نتایج پدیده و اتفاقاتی که در چند هفته اخیر رخ داده است، گفت: از روزی که ما به اینجا آمدیم، سرمربی تیم را حمایت کرده‌ایم و این حمایت ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: متأسفانه یک مقدار فضای روانی تیم را ملتهب کرده بودند که سعی کردیم با کمک دوستان فضای آرامش را ایجاد کنیم. تیم ما شایستگی لازم را دارد و ان‌شاءالله همه چیز درست خواهد شد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پدیده در پاسخ به این سوال که آیا برگی‌زر همچنان به کارش ادامه می‌دهد یا خیر، اظهار داشت: برگی‌زر دیگر مدیر عامل باشگاه نیست و ما فعلاً در مورد انتخاب مدیرعامل تصمیم نگرفته‌ایم، اما ان‌شاءالله طی روزهای آینده به جمع‌بندی خواهیم رسید، ضمن آنکه حمیدرضا کریمویی فعلاً کارهای سرپرستی باشگاه را انجام می‌دهد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پدیده در لیگ می‌ماند یا خیر، گفت: پدیده حتماً در لیگ می‌ماند چون مربی فهیم و کاربلدی داریم و ان‌شاءالله با لطف امام رضا(ع) و کمک مردم و حمایت‌هایشان تیم امسال در لیگ می‌ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.