۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد مطلب: ۵۰۳۳۲۴
اراک- مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: تمامی ادارات دولتی و موسسات عمومی در شهرستانهای اراک، خنداب، کمیجان، شازند و فراهان دوشنبه تعطیل شد.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه




نظر شما