سرمربی بورسیادورتموند به تمجید از مهاجم گابنی تیمش پرداخته توانست برابر بنفیکا هت تریک کند.

واکنش سرمربی دورتموند به درخشش اوبامیانگ مقابل بنفیکا

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از بیلد، بورسیادورتموند شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست شکست یک بر صفر در بازی رفت را جبران کند و با نتیجه‌ چهار بر صفر بنفیکا را از پیش‌رو بردارد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری چهار بر یک راهی مرحله بعد شود.

در این بازی اوبامیانگ در حالی توانست در این  مسابقه هت تریک کند، در بازی نخست موقعیت‌های زیادی را از دست داد و حتی یک ضربه پنالتی‌ را نیز برای تیمش نتوانست به گل تبدیل کند.

توماس توخل بعد از پایان مسابقه، گفت‌: اگر بگویم انتظار چنین نتیجه‌ای را داشتم بی احترامی به تیم حریف محسوب خواهد شد. شما نمی توانید برابر تیمی در این مرحله در لیگ قهرمانان اروپا چهار گل به ثمر برسانید،  ولی ما موفق شدیم چنین مهمی را عملی کنیم. اعتماد به نفس کافی داشتیم تا نتیجه‌ را بر گردانیم و ما توانستیم در نیمه دوم فوتبال واقعی خودمان را به نمایش بگذاریم.

سرمربی بورسیادورتموند در ادامه‌ به تمجید از اوبامیانگ پرداخت و ‌اضافه کرد: امشب همه یک اوبامیانگ واقعی را دیدند. من انتظار دارم او در تمامی بازی‌ها به همین شکل باشد. نه این که فقط در چند بازی این طور بازی کند. بنفیکا تیم خوب و بزرگی است و ما کاملا برای آنها احترام قائل هستیم، ولی ما دو بازی بسیار خوب برابر آنها داشتیم و حتی در بازی رفت نیز شایسته باخت نبودیم. خوشحال هستم که تیمم توانست با قدرت به مرحله بعدی صعود کند. وقتی شما در جمع هشت تیم برتر اروپا قرار دارید می خواهید به جمع چهار تیم هم برسید و این همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.