یزد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزدگفت: ضریب اشغال تخت بیمارستانی در یزد ۷۵ درصد می باشد که ۳۵ درصد این تختها را افراد و بیماران غیربومی اشغال کرده‌اند و بیمارستان شهید رهنمون برای مردم یزد و منطقه جنوب شرق کشوردارای اهمیت ویژه ای می باشد.

۳۵ درصد از تختهای بیمارستانی یزد را بیماران غیربومی اشغال کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا میرجلیلی صبح پنج شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان شهید رهنمون یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و علمای استان یزد اظهارداشت: بیمارستان شهید رهنمون در مرکز شهر یزد و از تاریخ پزشکی این استان قد برافراشته و این ساختمان یکی از مهم‌ترین نمادهای سفر رهبر معظم انقلاب استان یزد است.

وی افزود: حضور خانواده و همرزمان شهید رهنمون یزد افتخاری برای جامعه پزشکی استان یزد است و مهمترین دلیلی که این بیمارستان در داخل شهر افتتاح شده، به دوش کشیدن تاریخ درمان استان یزد است زیرا در سال ۱۳۱۴ افتتاح شده و از آن زمان به مردم خدمت رسانی می کند.

این مسئول با بیان اینکه یزد در پزشکی سابقه طولانی دارد و یک قرن از این تاریخ را این بیمارستان شهید رهنمون در خود جای داده واین بیمارستان روسای بسیاری را به خود دیده است و درزمانی این بیمارستان تک جراح استان یزد را به عنوان رئیس این بیمارستان در خود داشت.

میرجلیلی تصریح کرد: در استان یزد ۹۵۸ تخت خصوصی وجود دارد، و هزار و ۹۹۵ تخت دولتی نیز بدون احتساب بیمارستان شهید رهنمون در حال خدمت رسانی به بیماران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.