سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: با توجه به شرایط جدول این بازی حکم مرگ و زندگی را برای ماشین‌سازی داشت.

مهاجری: اگر مدیریت قبلی درست بود، الان پدیده شرایط بهتری داشت

به گزارش قدس آنلاین، رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده خراسان در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های ماشین سازی و پدیده گفت: در شب ولادت امام جواد این برد را به دست آوردیم. قبل از آمدن به تبریز به دلیل شرایط مشهد در ماشین های خودمان خوابیدیم و نگران بودم که این موضوع در تیم ما تاثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم با اینکه جایگاه ماشین‌سازی در جدول خوب نبود اما کیفیت خوبی از خودمان ارائه دادیم و پایاپای بازی کردیم. ما این شرایط را 5 هفته قبل داشتیم اما به لطف خدا و توسل از این شرایط گذر کردیم و امیدوارم به جایگاه مناسبی برسیم.

مهاجری تصریح کرد: اگر مدیریت قبلی باشگاه راه را درست می‌آمد شرایط ما بهتر بود. به هر حال این پست‌ها می‌آیند و می‌روند همانطور که قبل از من بزرگانی مثل میثاقیان و مرزبان بودند اما برخی مسائل به ما برخورد. ما در برخی بازی‌ها شرایط لازم را برای کسب نتیجه نداشتیم، اما بازیکنانم با موقعیت‌شناسی و تمرکز بالا کاری کردند نتیجه بگیریم. 

سرمربی پدیده، خاطرنشان کرد: قبل از بازی هم گفتم که بازی ماشین‌سازی با ما برای آنها حکم مرگ و زندگی را داشت و اگر می‌بردند به باقی ماندن در لیگ امیدوار بودند اما همین مسأْله به این تیم استرس وارد کرد و گفتم که اگر آنها 30 دقیقه اول به گل نرسند استرسی که به ماشین‌سازی وارد می‌شود به ما کمک خواهد کرد. بچه‌های ما امروز عملکرد خوبی داشتند و با تمرکز بالا و شرح وظایف به این تیم موقعیت ندادیم.

مهاجری تصریح کرد: تیم ما خسته به این بازی آمد و می‌دانستیم از دقیقه 60 به بعد دچار مشکل می‌شویم اما این را هم بگویم که ما در خانه حریف بازی کردیم و به آنها موقعیت ندادیم و از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم شاید یک گل ما خطا بود که من نمی‌دانم اما ما موقعیت‌های دیگر هم داشتیم. این را هم در نظر بگیرید که ما چند بازیکن مثل محسن یوسفی، صوبا و ... را نداشتیم و حتی حسین مهربان ابرویش شکافت و دست ما روی نیمکت بسته بود اما با درایت بچه‌ها روز خوبی سپری کردیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: ما ابتدای فصل بنا داشتیم جزو 6 تیم اول باشیم اما شرایطی رقم خورد که این طور نشد. ما روی بازی‌های خانگی حساب کردیم اما برخی بازی‌ها را واگذار کردیم با این همه آرام آرام نتایج را جبران کردیم و امیدوارم جایگاه خوبی در پایان لیگ به دست بیاوریم. این را هم بگویم که جو رسانه‌ای تبریز را دوست دارم و هر زمان که اینجا بردیم یا باختیم شرایط خوبی داشتیم که این برای من ارزشمند است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.