بجنورد- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی از برگزاری نخستین گردهمایی کتابداران استان در سال جدید با محوریت هم‎اندیشی در برگزاری مطلوب و با شکوه هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در خراسان شمالی خبر داد.

نخستین گردهمایی کتابداران خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، علی‌محمد جهانی در جلسه هم‌اندیشی و توجیحی برگزاری هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور کتابداران خراسان شمالی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ رضوی، گسترش کتابخوانی و بهره‌مندی از سیرة پاک ائمة معصومین (علیهم‌السلام) به‌ویژه حضرت امام رضا(علیه‌السلام) از طریق مطالعه کتاب‌های مرتبط با ایشان، هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با شکوه‌تر در خراسان شمالی برگزار می شود.

وی افزود: از جمله تغییرات صورت گرفته در جشنواره امسال، افزایش تعداد و موضوعات کتاب‌های مسابقه است و با توجه به اینکه این جشنواره در راستای تکریم ایام دهه کرامت برگزار می‌شود، لذا منابعی با موضوع حضرت فاطمه معصومه و احمدبن موسی علیهم‌السلام به کتاب‌های جشنواره اضافه و تعداد کتاب‌ها دو برابر شد.

دبیر برگزاری هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خراسان شمالی  تصریح کرد: در سال جاری نیز جشنواره به دو شیوه مکتوب و اینترنتی و در دو قالب فردی و خانوادگی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.