رودبار -مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان از توسعه تولید برق از انرژی خورشیدی در مناطق منجیل، هرزویل و لوشان در شهرستان رودبار خبر داد.

تولید برق از انرژی خورشیدی در رودبار توسعه می یابد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از برق منطقه ای گیلان ،عظیم بلبل‌آبادی با اشاره به تولید سه هزار مگاوات برق از انرژی‌های تجدیدپذیر در گیلان اظهار کرد: برنامه‌ریزی به منظور توسعه نیروگاه‌های تولید برق از انرژی‌های تجدیدپذیر با استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان انجام شده است.

وی به مناطق مستعد احداث نیروگاه‌های انرژی تجدیدپذیر در گیلان اشاره کرد و افزود: نیروگاه‌های تولید برق از انرژی خورشیدی در مناطق منجیل، هرزویل و لوشان در شهرستان رودبار پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در ادامه با بیان اینکه صنعت برق با روزهای خوب، سخت و فراز و نشیب‌هایی در سال گذشته مواجه بود، تصریح کرد: کارکنان شرکت مذکور با توجه به تنگناهای مالی در صنعت برق کشور توانستند عملکرد موفقی ارائه کنند.

بلبل‌آبادی از کسب رتبه نخست شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در مدیریت و برنامه‌ریزی مصرف انرژی در کشور خبر داد و بیان کرد: طبق ارزیابی‌ها رتبه نخست رشد برق‌های منطقه‌ای کشور به گیلان اختصاص داده شده است.

وی به کسب رتبه نخست شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در کاهش میزان تلفات انرژی در کشور اشاره کرد و گفت: در مدت پنج سال متوالی شرکت مذکور مقام برتر در زمینه ارتقای شاخص‌های سیستم رله و حفاظت برق کشور را کسب کرده است.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان خاطرنشان کرد: دریافت گزارش بدون بند حسابرسی و بازرسی قانونی طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان برای پانزدهمین سال متوالی در صنعت برق کشور از جمله موفقیت‌ها محسوب می‌شود.

بلبل‌آبادی به اجرای پروژه به منظور پایداری شبکه و فوق توزیع برق توسط شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان اشاره کرد و یادآور شد: در پایان سال ۹۴ و اوایل سال ۹۵ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان آغاز شده و پروژه‌های احداث خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۴ ماهه به مرور به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه ۲۲ و نیم میلیارد تومان پروژه برق در سال ۹۵ در گیلان افتتاح شده است، اظهار کرد: استقرار یک دستگاه پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت در تالش از جمله پروژه‌های افتتاحی شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در سال گذشته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.