فرهنگ ایرانی و اسلامی سهم مهمی در اقتدار کشور دارد و ما قادر خواهیم بود در این خصوص مسائل را حل کنیم. هم مسائل بین المللی و هم مسائل داخلی کشور را حل کنیم.

آموزش و پرورش به عنوان مبنای آموزشی کشور مورد توجه جدی دولت آینده خواهد بود

به گزارش «قدس آنلاین»،  جهانگیری: فرهنگ ایرانی و اسلامی سهم مهمی در اقتدار کشور دارد و ما قادر خواهیم بود در این خصوص مسائل را حل کنیم. هم مسائل بین المللی و هم مسائل داخلی کشور را حل کنیم. خوشبختانه هنرمندان کشور در تولیدات هنری که منطبق با مسائل اسلامی و ایرانی باشد گام‌های بلندی برداشتند ما باید به آنها آزادی عمل بیشتری بدهند.

نباید آنها نسبت به کارهای هنری که در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی انجام می دهند با محدودیت روبرو شوند. به هیچ وجه از کسی پذیرفته نیست هنرمندی که تمام مراحل قانونیش را طی کرده یک مقامی بخواهد مانعش شود. در کشور باید قانون مبنای کار باشد. هنرمندی فیلم سینمایی را تهیه کند همه مراحلش را طی کند اما با مشکل روبرو شود.

دولت تمام همتش را به کار می‌گیرد که هنرمندان بتوانند فعالیت‌شان را انجام بدهند. در آموزش و پرورش به عنوان مبنای آموزشی کشور مورد توجه جدی دولت آینده خواهد بود. دانشگاه‌های به عنوان منبع تولید علم و فناوری که مهمترین نقش برای توسعه کشور دارند باید از آزادی عمل و از امنیت کامل برخوردار باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.