رشت- دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها با اشاره به برگزاری این جشنواره به میزبانی استان گیلان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره باید آثارشان را که بین ۱۱ تیرماه ۹۵ تا ۲۵ خرداد ۹۶ در یکی از نشریات، خبرگزاری‌ها و یا پایگاه‌های خبری دارای مجوز کشور منتشر شده است، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

گیلان میزبان جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها می شود

به گزارش قدس آنلاین، فیروز فاضلی اظهار کرد: هفتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور مردادماه ۹۶ هم‌زمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان از انتشار کتاب آثار برگزیده دوره ششم این جشنواره خبر داد و گفت: کتاب چاپ شده برای تمامی شرکت کنندگان ارسال شده است.

وی در پایان بابیان این که آخرین مهلت شرکت در جشنواره، یکم تیرماه امسال است، اضافه کرد: علاقه‌مندان برای مشاهده فراخوان این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس gilan.shamstoos.ir مراجعه کنند.

فاضلی بابیان این که هشت هزار نسخه پوستر و فراخوان این جشنواره منتشر و به سراسر کشور ارسال شده است افزود: رسانه‌های کشور و خبرنگاران در جریان برگزاری این جشنواره قرار گرفته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.