بیرجند- رئیس اداره فنی و حرفه ای و کارو دانش اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی گفت: چهار هنرجوی هنرستانهای فنی و حرفه ای استان در چهاردهمین دوره ی مسابقات علمی عملی هنرستان های فنی و حرفه ای کشور درخشیدند.

هنرجویان هنرستانی های خراسان جنوبی در رقابت های کشوری درخشیدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، رضا آزادی ظهر شنبه در مراسم  تجلیل از این هنرجویان اظهار داشت: علی باقری از طبس در رشته معدن و  بهاره فروزانیا از بیرجند در رشته صنایع غذایی مقام اول، رضا شاه زهی از بیرجند در رشته ساختمان، رتبه دوم و فاطمه زهرا مقری  از بیرجند در رشته صنایع دستی، رتبه چهارم این مسابقات را از آن خود کردند.

وی افزود: در مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات علمی عملی هنرستان های فنی و حرفه ای کشور۲۱۸ نفر در ۳۷ رشته۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت در اراک و شازند با هم رقابت کردند.

وی گفت: در سال تحصیلی جاری،۴۰۵۰ هنرجوی مشغول به تحصیل در ۴۸ هنرستان  فنی و حرفه ای  خراسان جنوبی، در ۲۲ رشته  در مراحل هنرستان ، شهرستان و استان در آزمونهای تئوری و عملی رقابت کردند.

لامعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم با بیان اینکه استعدادهای درخشان فقط در رشته های نظری نیستند گفت: با امکانات محدودی که هنرستانهای خراسان جنوبی در مقایسه با هنرستانهای  بزرگ کشور دارند، این دانش آموزان در مسابقات علمی عملی هنرستان های فنی و حرفه ای کشور شاهکار کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.